Kik vagyunk mi? Mi vagyunk a Daktela! Felhő alapú contact center megoldásokat fejlesztünk (CCaaS - contact-center-as-a-software). Termékünk lehetővé teszi, hogy a cégek könnyedén, átláthatóan, egy helyen, különböző kommunikációs csatornákon keresztül kezeljék az ügyfél megkereséseket - telefon, e-mail, webchat, SMS, közösségi média stb. - és mindezt bárhonnan, egy web böngészőn keresztül elérve. Teljes körű, mindent egyben magában foglaló megoldást nyújtunk ügyfeleinknek, beleértve a telekommunikációs és tanácsadási szolgáltatásokat is. Természetesen mindent automatizálhatunk AI segítségével. Megközelítésünknek és technológiánknak köszönhetően több mint 1200 ügyfél, a legkülönbözőbb iparágakból és méretű vállalkozások közül, választotta megoldásunkat, köztük olyan márkák, mint a Notino, Kifli, Footshop, Pepita, OBI, Barion Payment és még sok más. Globális jelenlétünket és csapatunkat bővítjük, és most lehetőséged van a Daktela csapatának részévé válni Magyarországon. Képzeld el, hogy minden nap egy lehetőség a tanulásra, fejlődésre és innovációra. Egy hely, ahol a professzionalizmus barátságos légkörrel párosul, és mindenki hozzájárul a vállalat sikeréhez. Ez a Daktela környezete. Csatlakozz hozzánk, és légy részese egy csapatnak, amely folyamatosan feszegeti a kommunikáció világában rejlő lehetőségek határait.

Feladatok:

What's waiting for you? ● Technikai tanácsadás, rendszerek telepítése és előkészítése, Daktela új és meglévő magyarországi ügyfeleinek támogatása ● Technikai tanácsadás, rendszerek telepítése és előkészítése a Daktela globális új és meglévő ügyfelei számára ● Napi szintű együttműködés a magyar vezetéssel és a központi/globális support csapattal ● Heti jelentés a magyar management számára ● Aktív szerep a Magyar piaci stratégiák kidolgozásában és kivitelezésében ● Ügyfelekkel való kommunikáció, visszajelzések alapján való rendszerfejlesztés

Elvárások:

What should you not miss? ● Erős ügyfélközpontúság ● Műszaki/IT háttér ● Jó kommunikációs készségek ● Magyar nyelv (anyanyelv), Angol (folyékony nyelvtudás) ● Telekommunikációs tapasztalat, IT ügyféltámogatási tapasztalat - előny ● AI eszközökkel való munkavégzés, alapvető AI ismeretek - előny ● Linux operációs rendszerrel kapcsolatos tapasztalat - előny ● VoIP és SIP ismeretek - előny ● Call Center Iparág ismerete - előny

Ajánlatunk:

What would you get? ● Bónusz - évi két alkalommal a vállalat nyeresége után ● 5 hét szabadság ● Céges laptop és telefon ● Rugalmas munkaidő ● Nemzetközi környezet ● Minden szükséges technikai képzést és támogatást biztosítunk ● Rugalmas home office lehetőség ● Az alábbi programokkal való munkavégzés: Google Apps, Slack, Productboard, Confluence, Asterisk, Git

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›