Kik vagyunk mi?
Mi vagyunk a Daktela! Felhő alapú contact center megoldásokat fejlesztünk (CCaaS -
contact-center-as-a-software). Termékünk lehetővé teszi, hogy a cégek könnyedén, átláthatóan, egy
helyen, különböző kommunikációs csatornákon keresztül kezeljék az ügyfél megkereséseket - telefon,
e-mail, webchat, SMS, közösségi média stb. - és mindezt bárhonnan, egy web böngészőn keresztül
elérve. Teljes körű, mindent egyben magában foglaló megoldást nyújtunk ügyfeleinknek, beleértve a
telekommunikációs és tanácsadási szolgáltatásokat is. Természetesen mindent automatizálhatunk AI
segítségével.
Megközelítésünknek és technológiánknak köszönhetően több mint 1200 ügyfél, a legkülönbözőbb
iparágakból és méretű vállalkozások közül, választotta megoldásunkat, köztük olyan márkák, mint a
Notino, Kifli, Footshop, Pepita, OBI, Barion Payment és még sok más.
Globális jelenlétünket és csapatunkat bővítjük, és most lehetőséged van a Daktela csapatának részévé
válni Magyarországon. Képzeld el, hogy minden nap egy lehetőség a tanulásra, fejlődésre és
innovációra. Egy hely, ahol a professzionalizmus barátságos légkörrel párosul, és mindenki hozzájárul a
vállalat sikeréhez. Ez a Daktela környezete. Csatlakozz hozzánk, és légy részese egy csapatnak, amely
folyamatosan feszegeti a kommunikáció világában rejlő lehetőségek határait.
Feladatok:
What's waiting for you?
● Technikai tanácsadás, rendszerek telepítése és előkészítése, Daktela új és meglévő
magyarországi ügyfeleinek támogatása
● Technikai tanácsadás, rendszerek telepítése és előkészítése a Daktela globális új és meglévő
ügyfelei számára
● Napi szintű együttműködés a magyar vezetéssel és a központi/globális support csapattal
● Heti jelentés a magyar management számára
● Aktív szerep a Magyar piaci stratégiák kidolgozásában és kivitelezésében
● Ügyfelekkel való kommunikáció, visszajelzések alapján való rendszerfejlesztésElvárások:
What should you not miss?
● Erős ügyfélközpontúság
● Műszaki/IT háttér
● Jó kommunikációs készségek
● Magyar nyelv (anyanyelv), Angol (folyékony nyelvtudás)
● Telekommunikációs tapasztalat, IT ügyféltámogatási tapasztalat - előny
● AI eszközökkel való munkavégzés, alapvető AI ismeretek - előny
● Linux operációs rendszerrel kapcsolatos tapasztalat - előny
● VoIP és SIP ismeretek - előny
● Call Center Iparág ismerete - előnyAjánlatunk:
What would you get?
● Bónusz - évi két alkalommal a vállalat nyeresége után
● 5 hét szabadság
● Céges laptop és telefon
● Rugalmas munkaidő
● Nemzetközi környezet
● Minden szükséges technikai képzést és támogatást biztosítunk
● Rugalmas home office lehetőség
● Az alábbi programokkal való munkavégzés: Google Apps, Slack, Productboard, Confluence,
Asterisk, Git