Feladatok:

  • Magánjellegű asszisztencia
  • Naptár kezelése és a határidők pontos nyomon követése
  • Tárgyalások megszervezése, érintett felek tájékoztatása
  • Beérkező hívások fogadása
  • Bejövő és kimenő postai küldemények kezelése, adminisztrálása
  • Dokumentumok iktatása
  • Irodaházon kívül felmerülő kisebb ügyintézések, melyhez külön céges autót biztosít a cég

Ügyfelünk egy 1990 óta működő, magyar alapítású cég, akik autóalkatrész gyártsában piacvezetők az országban.

Személyi asszisztenst keresnek igazgatói szintre, teljes munkaidőben.

  • Hasonló munkakörben szerzett minimum 2-3 éves tapasztalat
  • MS Office ismeret (Excel, Word, Outlook)
  • Minimum középiskolai végzettség
  • B kategóriás jogosítvány, aktív vezetési tapasztalattal
  • Kedves, figyelmes személyiség
  • Preciztás, rendezettség
  • Mobiltelefon
  • Tervezhető munkaidő
  • Belvárosi, tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető lokáció (XIII. kerület)
  • Ingyenes parkolás
  • Stabil, nagyvállalati háttér

Munkavégzés helye:

Budapest

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›