Feladatok:
- Magánjellegű asszisztencia
- Naptár kezelése és a határidők pontos nyomon követése
- Tárgyalások megszervezése, érintett felek tájékoztatása
- Beérkező hívások fogadása
- Bejövő és kimenő postai küldemények kezelése, adminisztrálása
- Dokumentumok iktatása
- Irodaházon kívül felmerülő kisebb ügyintézések, melyhez külön céges autót biztosít a cég
Ügyfelünk egy 1990 óta működő, magyar alapítású cég, akik autóalkatrész gyártsában piacvezetők az országban.
Személyi asszisztenst keresnek igazgatói szintre, teljes munkaidőben.
- Hasonló munkakörben szerzett minimum 2-3 éves tapasztalat
- MS Office ismeret (Excel, Word, Outlook)
- Minimum középiskolai végzettség
- B kategóriás jogosítvány, aktív vezetési tapasztalattal
- Kedves, figyelmes személyiség
- Preciztás, rendezettség
- Mobiltelefon
- Tervezhető munkaidő
- Belvárosi, tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető lokáció (XIII. kerület)
- Ingyenes parkolás
- Stabil, nagyvállalati háttér
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest