Szenior Könyvvizsgáló Asszisztens-
Senior Audit Associate
Dolgozz a Grant Thornton csapatában!
Tapasztalattal rendelkező Szenior Könyvvizsgáló Asszisztens kollégánkat keressük!
Miért jó nálunk dolgozni?
Lehetőséged lehet olyan nemzetközi környezetben dolgozni, ahol felelősségteljes és kihívást jelentő munkát végezhetsz, valamint kihasználhatod és tovább bővítheted szakmai tudásodat.
Támogatjuk a szakmai fejlődést, hiszünk abban, hogy a Te személyes szakmai kiteljesedésed mindannyiunk számára értéket teremt.
Fontos számunkra a kollégáink egészsége, a munka-magánélet egyensúlyának fenntartása, így a home office lehetőség is nyitott a munkatársak számára.
A közös megbeszéléseken várjuk és örömmel vesszük az ötleteket és a javaslatokat. Mindenki véleményére kíváncsiak vagyunk. Emellett a kommunikációs készségedet is tudod fejleszteni, az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartásnak köszönhetően.
Irodánk Budapesten, a 13. kerület központi részén, jól megközelíthető helyen, a Dévai irodaházban található.
Mit kell még tudni rólunk?
A Grant Thornton az egyik legnagyobb könyvvizsgáló és tanácsadó szolgáltatásokat nyújtó nemzetközi hálózat, melyhez 73.000 munkatárs tartozik a világ 150 országában.
Tanácsadóink kiemelkedő szakmai tapasztalattal rendelkeznek, ügyfeleink igényeire fókuszálva nyújtanak hatékony és egyedi megoldásokat. Legyenek ügyfeleink földrajzilag bárhol, szakértőinktől mindenütt ugyanazt az alapos, lényeglátó hozzáállást, rugalmasságot és kiemelkedő szaktudást kapják. Küldetésünk, hogy szolgáltatásunkkal értéket teremtsünk ügyfeleink számára.
Milyen feladatokkal találkozhatsz nálunk?
- Magyar és nemzetközi beszámolók ellenőrzése a számviteli sztenderdek alapján, a Grant Thornton világszerte elismert könyvvizsgálati módszertanának használatával
- Részvétel a könyvvizsgálati munkák hatékony megtervezésében, kivitelezésében és koordinálásában
- A könyvvizsgálati munkák önálló és hatékony dokumentálása, komplexebb pozíciók vizsgálata
- Audit munkatársak (asszisztensek) munkájának támogatása, ellenőrzése és koordinálása
- Ügyfél meetingek hatékony és önálló levezénylése
Mit kérünk tőled?
- Befejezett felsőfokú gazdasági (pénzügy-számvitel) végzettségget és 2-4 éves releváns szakmai (könyvvizsgáló) tapasztalatot
- Magabiztos angol nyelvtudást
- Felhasználó szintű számítástechnikai (MS Word, Excel, Powerpoint) ismeretet
- Önálló, határozott, precíz és lelkiismeretes munkavégzést
- Csapatmunkához való pozitív hozzáállást
Mit kínálunk neked?
- Támogató, barátságos munkakörnyezetet
- Belső tréningekkel és külső továbbképzésekkel is támogatjuk szakmai fejlődésedet, üzleti angol nyelvtanulásodat
- Támogatunk szakmai továbbtanulási terveidben is
- Hibrid munkavégzést, rugalmasan igénybe vehető home office lehetőséget
- A cég minden munkavállalója számára biztosítjuk a Medicover egészségbiztosítást, amelyet családtagokra is ki lehet terjeszteni
- Egy magas színvonalú és hatékony szolgáltatói munkakultúrát, melynek fejlesztésében aktívan részt is vehetsz
- Vezetőink támogatása mellett biztosítva érezheted mind szaktudásod folyamatos fejlesztését, mind karrierterveid megvalósítását
- Céges rendezvényeket, programokat
- Versenyképes javadalmazást és cafeteria juttatást
Felkeltettük érdeklődésedet?
Amennyiben úgy érzed, hogy céljaink egy irányba mutatnak és hasonló értékek mentén gondolkodunk, küldd el jelentkezésedet, és csatold magyar nyelvű fényképes önéletrajzodat.
***
Tájékoztatunk, hogy jelentkezéseddel hozzájárulsz ahhoz, hogy az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011.évi CXII. törvény 5. § (1) bekezdés a) pontja, valamint az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelete – GDPR – az európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679. sz. rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontjának értelmében – személyes adataidat, valamint a beküldött, személyes adatokat tartalmazó dokumentumokat a pályázati eljárásban résztvevők megismerhessék és kezeljék.
Munkavégzés helye
Budapest