Feladatok:

  • Szerviz ügyfelekkel való kapcsolattartás személyesen, telefonon, e-mail-ben,

  • szerviztanácsadók munkafelvételi folyamatának támogatása,

  • ügyfeleinktől érkező telefonon történő tájékoztatása,

  • szervizre bejelentkező ügyfeleink részére időpontfoglalás, és az előjegyzések kezelése,

  • szállítási szolgáltatásaink szervezése, lebonyolítása, és nyomon követése,

  • egyéb munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása.

Elvárások:

  • Min. középfokú iskolai végzettség,

  • telefonos ügyintézésben szerzett tapasztalat,

  • pontos, megbízható munkavégzés,

  • jó szervezőképesség,

  • kiváló kommunikációs készség, ügyfélközpontúság,

  • csapatmunka, együttműködés,

  • magabiztos MS Office ismeretek.

Munkavégzés helye:

Budapest

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›