Feladatok:
- /Hibrid munkavégzés - Mentori támogatás - Cafeteria+bónusz - Alkalmazotti lehetőség/*
- Különböző iparágú ügyfelek igényeinek felmérése, megismerése
- A várható szakmai aktualitások felismerése, erre vonatkozóan előzetes, egységes ügyfél tájékoztatás kezdeményezése, szükség esetén kidolgozása
- Az Ügyfelek által feltett szakmai kérdések, reklamációk kezelése
- Egységes megoldások kidolgozása, belső tudásmegosztás útján közvetítése a csapat felé
- Szakmai, humánügyviteli és szoftverkezelési konzultáció, szaktanácsadás az Ügyfelek számára
- Projektekben való részvétel: a helyzetfelmérések előkészítése, oktatási anyagok összeállítása, a rendszer implementálása
- Programok tesztelése
- Folyamatos egyeztetés a társosztályokkal
- Visszajelzések beépítése
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest