Feladatok:

  • /Hibrid munkavégzés - Mentori támogatás - Cafeteria+bónusz - Alkalmazotti lehetőség/*
Partnerünk meghatározó szereplő a magyar piacon, akik innovatív szoftveres megoldásokkal támogatják ügyfeleiket a hatékonyabb működésben. Folyamatosan fejlődő technológiával és szakmai támogatásukkal teszik gördülékenyebbé az üzleti folyamatokat Feladatok
  • Különböző iparágú ügyfelek igényeinek felmérése, megismerése
  • A várható szakmai aktualitások felismerése, erre vonatkozóan előzetes, egységes ügyfél tájékoztatás kezdeményezése, szükség esetén kidolgozása
  • Az Ügyfelek által feltett szakmai kérdések, reklamációk kezelése
  • Egységes megoldások kidolgozása, belső tudásmegosztás útján közvetítése a csapat felé
  • Szakmai, humánügyviteli és szoftverkezelési konzultáció, szaktanácsadás az Ügyfelek számára
  • Projektekben való részvétel: a helyzetfelmérések előkészítése, oktatási anyagok összeállítása, a rendszer implementálása
  • Programok tesztelése
  • Folyamatos egyeztetés a társosztályokkal
  • Visszajelzések beépítése

Munkavégzés helye:

Budapest + próbaidő után heti 2 nap HO

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›