Feladatok:
- telefonon történő kapcsolattartás a késedelmesen fizető vagy nem fizető ügyfelekkel
- kimenő hívások indítása, bejövő hívások fogadása
- az esetleges nemfizetés következményeinek ismertetése
- az ügyfelek teljes körű tájékoztatása a követeléskezelési folyamatról, áthidaló megoldásokról
- fizetési kötelezettség-vállalások nyomon követése/saját portfólió kezelése
- aktív részvétel a behajtási struktúra kiépítésében/fejlesztésében
- a fenti tevékenységekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások:
- legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
- dolgoztál már pénzintézetnél és/vagy van call centeres tapasztalatod
- ügyfélközpontú gondolkodás jellemez
- határozott fellépésed van
- terhelhető vagy
- átlagon felüli kommunikációs készséggel rendelkezel
Ajánlatunk:
- nyitott, emberközeli légkörben, egy jó hangulatú csapat tagja lehetsz
- próbaidő után heti 2 nap home office lehetőség
- támogatjuk a szakmai fejlődésed
- kényelmes és színvonalas munkakörülmények között dolgozhatsz
- innovatív, piacújító megoldások jellemeznek minket
- széles béren kívüli juttatásokat nyújtunk
Munkavégzés helye:
- Nyíregyháza vagy Budapest
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye
Nyíregyháza