Feladatok:

Feladatok, amikben számítunk rád:
  • telefonon történő kapcsolattartás a késedelmesen fizető vagy nem fizető ügyfelekkel
  • kimenő hívások indítása, bejövő hívások fogadása
  • az esetleges nemfizetés következményeinek ismertetése
  • az ügyfelek teljes körű tájékoztatása a követeléskezelési folyamatról, áthidaló megoldásokról
  • fizetési kötelezettség-vállalások nyomon követése/saját portfólió kezelése
  • aktív részvétel a behajtási struktúra kiépítésében/fejlesztésében
  • a fenti tevékenységekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások:

Téged keresünk, ha:
  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • dolgoztál már pénzintézetnél és/vagy van call centeres tapasztalatod
  • ügyfélközpontú gondolkodás jellemez
  • határozott fellépésed van
  • terhelhető vagy
  • átlagon felüli kommunikációs készséggel rendelkezel

Ajánlatunk:

Amiért jó nálunk dolgozni:
  • nyitott, emberközeli légkörben, egy jó hangulatú csapat tagja lehetsz
  • próbaidő után heti 2 nap home office lehetőség
  • támogatjuk a szakmai fejlődésed
  • kényelmes és színvonalas munkakörülmények között dolgozhatsz
  • innovatív, piacújító megoldások jellemeznek minket
  • széles béren kívüli juttatásokat nyújtunk

Munkavégzés helye:

Munkavégzés helye, ideje:
  • Nyíregyháza vagy Budapest
  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye

Nyíregyháza

Jelentkezem az állásra ›