Feladatok:
- telefonon történő kapcsolattartás, esedékesség előtt megelőző hívások lebonyolítása, esedékesség után a nem fizető ügyfelek telefonon történő megkeresése behajtás céljából
- az esetleges nemfizetés következményeinek ismertetése
- áthidaló megoldások, fizetéskönnyítések ajánlása, beállítása
- új ügyfelek részére üdvözlő hívások indítása
- hiteltermékek, pénzügyi szolgáltatások ajánlása, értékesítése
- a fenti tevékenységekhez tartozó adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások:
- legalább középfokú végzettséged van
- felhasználói szintű számítógép-kezelői ismeretekkel bírsz
- határozott fellépés, jó kommunikációs készség jellemez
- értékesítési szemléletű vagy
- önállóan és igényesen végzed a munkád
- igaz rád az ügyfélközpontú gondolkodás
- eredményorientáltan és kitartóan dolgozol
Előnyök:
- rendelkezel pénzintézeti / ügyfélkapcsolati tapasztalattal,
- felsőfokú végzettséggel vagy biztosításközvetítői hatósági vizsgával
Ajánlatunk:
- jó hangulatú, összetartó csapat tagja lehetsz
- innovatív, piacújító megoldásokkal várunk
- akár heti 2 nap home office lehetőséget biztosítunk a próbaidőt követően
- széleskörű béren kívüli juttatási csomagot nyújtunk
- kényelmes és színvonalas munkakörülmények között dolgozhatsz
- támogatjuk a szakmai fejlődésed
Munkavégzés helye:
- Nyíregyháza
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye
Nyíregyháza