Feladatok:

Az alábbi feladatokban számítunk Rád:
  • telefonon történő kapcsolattartás, esedékesség előtt megelőző hívások lebonyolítása, esedékesség után a nem fizető ügyfelek telefonon történő megkeresése behajtás céljából
  • az esetleges nemfizetés következményeinek ismertetése
  • áthidaló megoldások, fizetéskönnyítések ajánlása, beállítása
  • új ügyfelek részére üdvözlő hívások indítása
  • hiteltermékek, pénzügyi szolgáltatások ajánlása, értékesítése
  • a fenti tevékenységekhez tartozó adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások:

Téged keresünk, ha…
  • legalább középfokú végzettséged van
  • felhasználói szintű számítógép-kezelői ismeretekkel bírsz
  • határozott fellépés, jó kommunikációs készség jellemez
  • értékesítési szemléletű vagy
  • önállóan és igényesen végzed a munkád
  • igaz rád az ügyfélközpontú gondolkodás
  • eredményorientáltan és kitartóan dolgozol

Előnyök:

Előnyként vesszük, ha…
  • rendelkezel pénzintézeti / ügyfélkapcsolati tapasztalattal,
  • felsőfokú végzettséggel vagy biztosításközvetítői hatósági vizsgával

Ajánlatunk:

Miért jó nálunk dolgozni? Mert, …
  • jó hangulatú, összetartó csapat tagja lehetsz
  • innovatív, piacújító megoldásokkal várunk
  • akár heti 2 nap home office lehetőséget biztosítunk a próbaidőt követően
  • széleskörű béren kívüli juttatási csomagot nyújtunk
  • kényelmes és színvonalas munkakörülmények között dolgozhatsz
  • támogatjuk a szakmai fejlődésed

Munkavégzés helye:

Munkavégzés helye és ideje:
  • Nyíregyháza
  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye

Nyíregyháza

Jelentkezem az állásra ›