Feladatok:

  • Titkársági tevékenységek ellátása és adminisztratív támogatás biztosítása,
  • Jegyzőkönyvek és emlékeztetők készítése, azok pontos rögzítése,
  • Postai és központi elektronikus kommunikáció lebonyolítása és rögzítése,
  • Szakmai és céges rendezvények előkészítése, lebonyolítása és a költségek elszámolása,
  • Utazásokkal kapcsolatos ügyintézés (szállásfoglalás, utasbiztosítások),
  • Kapcsolattartás a vállalat jogi képviseletét ellátó ügyvédi irodával,
  • Ügyvezetőnek való folyamatos riportálás.

Elvárások:

  • Hasonló munkakörben szerzett többéves tapasztalat,
  • Felsőfokú végzettség előny,
  • Aktív angol nyelvtudás (írás és olvasás szintjén elegendő).

Ajánlatunk:

  • havi juttatás, valamint éves szinten további 2 havi prémium,
  • Cafeteria,
  • Önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás,
  • Munkába járás támogatása.

Munkavégzés helye:

Komárom-Esztergom vármegye

Munkavégzés helye

Komárom-Esztergom vármegye

Jelentkezem az állásra ›