A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
Fő feladatok:
- Részvétel a process team munkájában, helyettesítési feladatok ellátása
- Egy munkafolyamat mélyebb szintű elsajátítása
- Reporting feladatokba való betanulás
- Dokumentációk kezelése
- Új toolok és technológiák elsajátítása, használata
Végzettség:
Elvárások:
- Hallgatói jogviszony
- Legalább heti 20-25 óra munkavégzés
- Minimum középszintű német és angol nyelv ismerete
Előnyök:
- ITIL ismerete
- Excel magabiztos ismerete
- Német felsőfok
- Alapszintű IT ismeretek, IT területen szerzett tapasztalat
Személyiség:
- Jó problémamegoldó képesség
- Megoldásorientált szemléletmód
- Rugalmas hozzáállás a munkához, nyitottság
- Önálló munkavégzés
* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest