A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

Feladatok:

  • Különböző üzleti, ügyfélspecifikus Unix szerveroldali alkalmazások 2nd level üzemeltetési feladataiban támogatás nyújtása az alkalmazás adminisztrátoroknak számára
  • Az alkalmazások verzióváltásainak, migrációinak, operációs rendszereinek és hardware oldali változásainak teljes körű megtervezése, nyomon kísérése és koordinálása
  • A különböző ügyféligények egyeztetése, megtervezése, végrehajtatása és koordinálása
  • Az ITIL folyamatok (Incident-, Change-, Problemmanagement) megismerése és gyakorlati alkalmazása az alkalmazás-támogatási életciklusa során
  • Szakmai kapcsolattartás az ügyfél informatikai szakembereivel

Elvárások:

  • Folyamatban lévő IT tanulmányok és aktív (vagy 25 év alatti passzív) nappali tagozatos hallgatói jogviszony megléte
  • Legalább heti 20 munkaóra vállalás
  • Legalább középszintű aktív, tárgyalóképes német nyelvtudás, és alapszintű angol nyelv ismeret
  • Nagyon jó kommunikációs és munka szervezési készség
  • Önálló és csoportos munkavégzésre való képesség

Ajánlatunk:

  • Különböző szerver/kliens/hálózati architektúrák, komponensek elméleti szintű ismerete
  • Middleware -k (Tomcat, Oracle Weblogic, JBOSS, Apache) ismerete
  • Jegykezelő rendszerekben szerzett tapasztalat
  • ITIL folyamatok ismerete

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›