Feladatok:
- Különböző üzleti, ügyfélspecifikus Unix szerveroldali alkalmazások 2nd level üzemeltetési feladataiban támogatás nyújtása az alkalmazás adminisztrátoroknak számára
- Az alkalmazások verzióváltásainak, migrációinak, operációs rendszereinek és hardware oldali változásainak teljes körű megtervezése, nyomon kísérése és koordinálása
- A különböző ügyféligények egyeztetése, megtervezése, végrehajtatása és koordinálása
- Az ITIL folyamatok (Incident-, Change-, Problemmanagement) megismerése és gyakorlati alkalmazása az alkalmazás-támogatási életciklusa során
- Szakmai kapcsolattartás az ügyfél informatikai szakembereivel
Elvárások:
- Folyamatban lévő IT tanulmányok és aktív (vagy 25 év alatti passzív) nappali tagozatos hallgatói jogviszony megléte
- Legalább heti 20 munkaóra vállalás
- Legalább középszintű aktív, tárgyalóképes német nyelvtudás, és alapszintű angol nyelv ismeret
- Nagyon jó kommunikációs és munka szervezési készség
- Önálló és csoportos munkavégzésre való képesség
Ajánlatunk:
- Különböző szerver/kliens/hálózati architektúrák, komponensek elméleti szintű ismerete
- Middleware -k (Tomcat, Oracle Weblogic, JBOSS, Apache) ismerete
- Jegykezelő rendszerekben szerzett tapasztalat
- ITIL folyamatok ismerete
Munkavégzés helye
Budapest