Feladatok:

  • Meglévő ügyfelek menedzselése, elégedettségük és lojalitásuk növelése

  • Új ügyfélkapcsolatok kiépítése, piaci lehetőségek feltárása

  • Projektek teljes körű menedzselése a rendeléstől a számlázásig

  • Értékesítési célok elérése, eredmények nyomon követése

  • Kampányok szervezése, értékesítési projektekben való aktív részvétel

  • Együttműködés a vállalat különböző részlegeivel az ügyféligények hatékony kiszolgálása érdekében

  • Cégünk képviselete rendezvényeken és szakmai eseményeken

  • Felsőfokú gazdasági/kereskedelmi végzettség

  • 3-5 év tapasztalat kereskedelmi területen

  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (írásban és szóban)

  • Pénzügyi gondolkodásmód és tudatosság

  • Megoldás orientált és felelősségteljes munkavégzés

  • Haladó MS Office ismeretek

  • B kategóriás jogosítvány

  • Élelmiszeripari ismeret

Munkavégzés helye:

Békéscsaba

Munkavégzés helye

Békéscsaba

Jelentkezem az állásra ›