Közel 30 éve működő, stabil, kiépített ügyfélkörrel rendelkező családi vállalkozás megbízásából új termékportfóliójának bevezetéséhez, piacának kiépítéséhez keresünk Budapestről, Pest megye területéről munkatársat az alábbi pozícióba:
Feladatok:
Irodaházak, kereskedelmi ingatlanok, facility management és takarító cégek megkeresése adatbázis alapján, Telefonos kapcsolatfelvétel, Személyes tárgyalások bonyolítása, Igény esetén a termékek (takarítórobotok) bemutatása, Ajánlatok előkészítése a bérlésre/értékesítésre, CRM rendszer használta
Elvárások:
Min. 3 év értékesítési tapasztalat, Középfokú végzettség, Műszaki végzettség vagy erős műszaki affinitás, Kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, Dinamikus, ügyfélorientált személyiség, Kitartó, precíz, pontos munkavégzés, Budapesti vagy Pest megyei lakóhely, B kategóriás jogosítvány, Megbízhatóság, önálló munkavégzés képessége
Előnyök:
Célcsoporthoz tartozó cégekhez kapcsolatrendszer
Ajánlatunk:
Alkalmazotti munkaviszony, Bruttó 500.000-550.000 Ft / hó fix alapfizetés, Kimagasló jutalék / bónusz, Home office munkavégzés lehetősége megbeszélés szerint, Mobiltelefon és laptop, Céges gépjármű, Biztos és hosszú távú munkalehetőség, Értékesítés támogatás, Teljeskörű betanításCélcsoporthoz tartozó cégekhez kapcsolatrendszer
Munkavégzés helye
Budapest
Jelentkezem az állásra ›
Az oldalon történő látogatás során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.