Közel 30 éve működő, stabil, kiépített ügyfélkörrel rendelkező családi vállalkozás megbízásából új termékportfóliójának bevezetéséhez, piacának kiépítéséhez keresünk Budapestről, Pest megye területéről munkatársat az alábbi pozícióba:

Feladatok:

Irodaházak, kereskedelmi ingatlanok, facility management és takarító cégek megkeresése adatbázis alapján, Telefonos kapcsolatfelvétel, Személyes tárgyalások bonyolítása, Igény esetén a termékek (takarítórobotok) bemutatása, Ajánlatok előkészítése a bérlésre/értékesítésre, CRM rendszer használta

Elvárások:

Min. 3 év értékesítési tapasztalat, Középfokú végzettség, Műszaki végzettség vagy erős műszaki affinitás, Kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, Dinamikus, ügyfélorientált személyiség, Kitartó, precíz, pontos munkavégzés, Budapesti vagy Pest megyei lakóhely, B kategóriás jogosítvány, Megbízhatóság, önálló munkavégzés képessége

Előnyök:

Célcsoporthoz tartozó cégekhez kapcsolatrendszer

Ajánlatunk:

Alkalmazotti munkaviszony, Bruttó 500.000-550.000 Ft / hó fix alapfizetés, Kimagasló jutalék / bónusz, Home office munkavégzés lehetősége megbeszélés szerint, Mobiltelefon és laptop, Céges gépjármű, Biztos és hosszú távú munkalehetőség, Értékesítés támogatás, Teljeskörű betanítás
Célcsoporthoz tartozó cégekhez kapcsolatrendszer

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›