Feladatok:

  • Vevői megrendelések karbantartása Webshopban és SAP rendszerekben

  • Projekt megállapodások kezelése SAP-ban (létrehozás és módosítás)

  • Törzsadatok és kondíciók karbantartása

  • NAV online felület ellenőrzése és a szükséges módosítások elvégzése

  • Reklamációs folyamatok adminisztrációja (elbírálás és feldolgozás a rendelkezésre álló részletek alapján)

  • Továbbszámlázások és számlakorrekciók megfelelő adminisztrációja

  • Egyéb bejövő Partner igények kezelése email-ben és telefonon

  • Szoros együttműködés a regionális értékesítéssel, logisztikával és partnerekkel

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség

  • Angol nyelv középszintű ismerete

  • Felhasználói szintű PC és Microsoft Office applikáció ismeret

Munkavégzés helye:

Budapest

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›