Feladatok:

Főbb feladatok:
  • az operatív vezető munkájának támogatása, iránymutatása alapján a Társaság fióktelepe és telephelyei üzemeltetési feladatainak ellátása;
  • a Társasághoz tartozó eszköz- és gépjárműpark üzemeltetési feladatainak ellátása;
  • leltárazások bonyolítása és az ehhez kapcsolódó nyilvántartások vezetése;
  • a területhez kapcsolódó beszerzések támogatása műszaki előkészítéssel;
  • a céges gépjárművek (személyautó és kisbusz) vezetése Magyarországon, elsősorban Budapest területén; személy-és eszközszállítás;
  • a gépjárművel történő szállításhoz kapcsolódó feladatok elvégzése, szállítmány be-és kirakodása, a tevékenységhez tartozó dokumentumok (menetlevél, üzemanyag-nyilvántartás stb.) szakszerű vezetése;
  • az üzemeltetéshez kapcsolódó nyilvántartások folyamatos vezetése, adatszolgáltatások elkészítése;
  • postai ügyintézés, futárfeladatok, banki ügyintézés;
  • az üzemeltetéssel összefüggő rendkívüli esemény esetén részvétel az üzemszerű működés mielőbbi helyreállításában.

Elvárások:

Az álláshoz tartozó elvárások:
  • legalább középfokú végzettség,
  • felhasználói szintű MS Office ismeret,
  • önálló, precíz munkavégzés,
  • csapatmunkában való hatékony részvétel,
  • megoldásorientáltság.
  • érvényes személyautó-jogosítvány „B” kategória, 2-5 év gépjárművezetői gyakorlat

Előnyök:

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
  • üzemeltetési területen szerzett tapasztalat,
  • hasonló munkakörben szerzett 2-5 éves tapasztalat,
  • szakirányú képzettség.
Jelentkezési határidő: 2024. május 20.

Munkavégzés helye:

Budapest, Göncz Árpád városközpont metróállomás közelében

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›