Feladatok:
- a közvetlenül érkező megrendelői észrevételek/ reklamációk kezelése, nyilvántartása / dokumentálása, továbbítás a megfelelő szakterületre, ill. megoldásában való közreműködés;
- A megrendelők felé továbbított megoldási javaslatokban foglaltak bevezetésének/betartásának stb. nyomon követése, ellenőrzése;
- Kapcsolattartás a partnerek vevőszolgálataival,
- Dokumentációk , statisztikák, kimutatások, naprakész vezetése;
- Közreműködés a vevői és tanúsító auditokban;
- Auditok eredményei alapján új intézkedések kezdeményezése/kiadása;
- A problémamegoldó – 8D – csapat koordinálása.
Elvárások:
- Felsőfokú műszaki és/vagy minőségbiztosítási végzettséggel rendelkezik,
- Hasonló területen szerzett releváns tapasztalat,
- Tárgyalóképes angol nyelvismeret,
- Jó problémamegoldó képesség,
Előnyök:
- Autóipari tapasztalat;
- Auditori végzettség és tapasztalat;
Ajánlatunk:
- termékeink a világ szinte összes gépjárművében megtalálhatóak
- valódi felelősségteljes munka, közvetlenül vevői kapcsolattartás,
- felkészült kollégák,
- elérhető vezetők,
- feladathoz illő bérezés
Munkavégzés helye
Sopron