Megbízónk számára keresünk

Feladatok:

Napi elvégzendő feladatok:
  • a közvetlenül érkező megrendelői észrevételek/ reklamációk kezelése, nyilvántartása / dokumentálása, továbbítás a megfelelő szakterületre, ill. megoldásában való közreműködés;
  • A megrendelők felé továbbított megoldási javaslatokban foglaltak bevezetésének/betartásának stb. nyomon követése, ellenőrzése;
  • Kapcsolattartás a partnerek vevőszolgálataival,
  • Dokumentációk , statisztikák, kimutatások, naprakész vezetése;
  • Közreműködés a vevői és tanúsító auditokban;
  • Auditok eredményei alapján új intézkedések kezdeményezése/kiadása;
  • A problémamegoldó – 8D – csapat koordinálása.

Elvárások:

Kiváló eséllyel indul az a jelölt, aki
  • Felsőfokú műszaki és/vagy minőségbiztosítási végzettséggel rendelkezik,
  • Hasonló területen szerzett releváns tapasztalat,
  • Tárgyalóképes angol nyelvismeret,
  • Jó problémamegoldó képesség,

Előnyök:

  • Autóipari tapasztalat;
  • Auditori végzettség és tapasztalat;

Ajánlatunk:

Előnyök a pozícióban
  • termékeink a világ szinte összes gépjárművében megtalálhatóak
  • valódi felelősségteljes munka, közvetlenül vevői kapcsolattartás,
  • felkészült kollégák,
  • elérhető vezetők,
  • feladathoz illő bérezés

Munkavégzés helye

Sopron

Jelentkezem az állásra ›