Vevői minőségügyi mérnök
Feladatok
- Az ügyfélauditok/technikai látogatások előkészítése, koordinálása, lezárása és vezetése
- Kulcsügyfelek esetében előkészítő megbeszélések szervezése és vezetése
- Az ügyfélauditok megállapításainak nyomon követése, CAPA-tervek készítése
- A CAPA-k belső nyomon követése, megfelelő kommunikáció biztosítása az érintett részlegekkel
- Aktív kommunikáció az ügyfelekkel a vevői igényekkel kapcsolatban kapott információk tisztázása érdekében
- A tételnyilvántartások felülvizsgálata, az adatok értékelése
- Aktív részvétel a kiváltó okok elemzésében és az érintett részlegek bevonásának koordinálása
- A más belső részlegekkel történő tisztázások koordinálása és dokumentálása, átfogó hivatalos panaszválaszok készítése az ügyfeleknek, főként angol nyelven
- Szükség esetén részvétel az ügyfelekkel folytatott utólagos hívásokon
- A minták kezelése az ügyfelek igényei alapján (minták átvétele, azonosítása, tárolása, archiválása, és amennyiben szükséges, szakmai minták küldése külső vizsgálatra)
- CRM-adatok kezelése és havi frissítése
Elvárások
- Mérnöki vagy műszaki diploma
- Folyékony, magas szintű angol nyelvtudás
- 5Why, Ishikawa módszerek ismerete
- MS Office ismeretek
- Pályakezdők jelentkezését is várjuk
Előny:
- MSc végzettség
- Minimum 3 éves tapasztalat minőségügyi gyártási környezetben
Amit kínálunk
- Munka és magánélet egyensúlya
- Stabil, nemzetközi háttér
- Kiemelkedő bejárás támogatás
- Versenyképes juttatási csomag
- Tiszta, igényes, modern munkakörnyezet
- Rugalmas munkaidőbeosztás
- Támogató csapat
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Vas vármegye