A budapesti székhelyű, főként méréstechnikai hardverek és szoftverek fejlesztésével és forgalmazásával foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

Feladatok:

Az ügyvezető napi munkájának támogatása, Adminisztratív feladatok ellátása, dokumentumok kezelése, rendszerezése, Kapcsolattartás partnerekkel, megrendelőkkel, alvállalkozókkal, Kulcs-Soft ügyviteli rendszer használata, Ajánlatok, megrendelések, számlák kezelése, rögzítése, Szerződések előkészítése, riportok, jelentések készítése, Pénzügyi feladatok, házipénztár kezelése, Munkaügyi dokumentumok rendezése, A sales folyamatok támogatása

Elvárások:

Legalább 1-2 év tapasztalat hasonló területen, Minimum középfokú végzettség, Magabiztos felhasználói szintű ismeretek Windows és MS Office programokban, elektronikus levelezésben, Fiatalos, lendületes, talpraesett, energikus hozzáállás, Csapatmunkára való nyitottság, Pontos, precíz, megbízható munkavégzés, Rugalmasság és gyors alkalmazkodás a feladatokhoz

Előnyök:

Vannak pénzügyi ismereteid, Rendelkezel B kategóriás jogosítvánnyal

Ajánlatunk:

Kiugró kereseti- és karrierlehetőség, Céges laptop, Tanfolyamok, továbbképzések, Segítség a betanulási folyamatban, hogy gyorsan átlásd a feladatokat és magabiztosan kezdhess el dolgozni!, Fiatalos, lendületes, összetartó csapat, Izgalmas, változatos munka, Innovatív termékek, technológiák, Modern irodai munkakörnyezet, barátságos légkör, , Ha szeretnél egy stabil, támogató munkahelyen dolgozni, ahol értékelik a fejlődésedet, ne habozz jelentkezni!
Vannak pénzügyi ismereteid, Rendelkezel B kategóriás jogosítvánnyal

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›