Feladatok:

/* Senior szaktudású asszisztens -13. havi juttatás- Havi 2 nap home office */ Partnerünk irodaházak és ipari ingatlanok üzemeltetésével, bérbeadásával foglalkozó magyar tulajdonú vállalatcsoport Feladatok
  • Ingatlanüzemeltetési igazgató munkájának adminisztratív támogatása, személyi asszisztensi feladatok ellátása,
  • Az ingatlanüzemeltetési tevékenységgel kapcsolatos tervezési, szervezési feladatok elvégzése, bérleti szerződések elkészítése, ellenőrzése,
  • Az épületüzemeltetési szoftver használata, bérleti díjak hó végi számlázásának teljes körű ügyintézése, bérlői hibabejelentések felügyelete.
  • Kapcsolattartás a bérlőkkel, a szervezet belső munkatársaival, valamint külsős hatóságokkal.
  • Új, potenciális bérlők felkutatásában, lehetséges csatornák kihasználásában való aktív részvétel (hirdetésfeladás, nyomon követés),
  • Iratkezelés, irattározás, dokumentum-szerződések nyilvántartása, rendszerezése, szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés,
  • Szoros együttműködés a gazdasági osztállyal a bérleti szerződések, bérleti díjak számlaelőkészítésével, számlázásával kapcsolatban,
  • Az ingatlanüzemeltetési igazgató kérése szerinti kimutatások, riportok készítése.

Munkavégzés helye:

Budapest, XIV. kerület.

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›