Feladatok:
- Ingatlanüzemeltetési igazgató munkájának adminisztratív támogatása, személyi asszisztensi feladatok ellátása,
- Az ingatlanüzemeltetési tevékenységgel kapcsolatos tervezési, szervezési feladatok elvégzése, bérleti szerződések elkészítése, ellenőrzése,
- Az épületüzemeltetési szoftver használata, bérleti díjak hó végi számlázásának teljes körű ügyintézése, bérlői hibabejelentések felügyelete.
- Kapcsolattartás a bérlőkkel, a szervezet belső munkatársaival, valamint külsős hatóságokkal.
- Új, potenciális bérlők felkutatásában, lehetséges csatornák kihasználásában való aktív részvétel (hirdetésfeladás, nyomon követés),
- Iratkezelés, irattározás, dokumentum-szerződések nyilvántartása, rendszerezése, szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés,
- Szoros együttműködés a gazdasági osztállyal a bérleti szerződések, bérleti díjak számlaelőkészítésével, számlázásával kapcsolatban,
- Az ingatlanüzemeltetési igazgató kérése szerinti kimutatások, riportok készítése.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest