Feladatok:
- Az ügyfelekkel való hosszú távú és sikeres kapcsolatok kialakítása és fenntartása
- A saját hatáskörébe tartozó üzletek/projektek minőségi megtervezése és lebonyolítása
- Havi/éves forgalmi terv elérése
- Értékesítési folyamatoknak pontos ismerete
- Rendszeres személyes kapcsolattartás az ügyféllel, proaktív, stratégiai kapcsolat kialakítása, fenntartása.
- Meglévő ügyfelek igényeinek, elégedettségének folyamatos felmérése, esetleges problémák megoldása, ill. az igények alapján újabb megbízások generálása
- Új ügyfélszegmensek, piaci lehetőségek feltérképezése, beazonosítása és kiaknázása
- Új ügyfelek szerzése, konkurencia figyelés
- Termékmenedzsmenttel és Marketing Centrummal való folyamatos kapcsolattartás
- Célpiacok ismerete, folyamatos analízise
- AZ anyavállalat releváns területen dolgozó kollégáival történő kapcsolattartás angol és/vagy német nyelven.
- Az anyavállalat által szervezett külföldi képzéseken és konferenciákon történő részvétel
- Az értékesítési vezető munkájának támogatása
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest