Feladatok:
- A beérkező áruösszekészítési igények feldolgozása a webshop adminisztrációs felületén.
- A megrendelésben szereplő áruk készletellenőrzése.
- Az áru eladásához és szállításához szükséges dokumentumok biztosítása.
- Hiányzó áru esetén beszerhezhetőségének felmérése.
- Az adott áruházban hiányzó terméket/ termékekettartalmazó megrendelések átadása másik áruháznak a kiszolgálási idő rövidítése érdekében.
- Szükség esetén az árura felvett KAP teljes körű nyomon követése
- A webshop folyamatok szabályszerű követése, az adminisztratív felület naprakészen tartása
- A felmerülő hibák azonnali jelzése felettesének és a vevőszolgálatnak
- A kiszállítás teljes körű szervezése a meghatározott szállító partnerekkel
- Visszáruk adminisztratív folyamatainak ügyintézése
- Reklamációk teljes körű ügyintézése
Ajánlatunk:
- Stabil, megbízható, magyar vállalat vagyunk
- Családias a légkör, és segítőkészek a kollégák – egy közösséget alkotunk
- Alapbér + prémium rendszer + cafeteria
- Szombati munkavégzés esetén 50% pótlék kifizetése
- Vasárnapi munkavégzés esetén 75% pótlék kifizetése
- Ajánlási bónusz új dolgozó ajánlásáért
- Dolgozói kedvezmény és egyéb dolgozói juttatások
- Szakmai képzéseken való részvétel (targoncavezetői tanfolyam)
- Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadással támogatunk
- Fejlődési és előrelépési lehetőség
Céges autóbuszjárat az Áruházhoz.
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest