A hirdetés már lejárt!

A közép-kelet európai régióban piacvezető cégként digitális set-top-box-ok és a televíziózáshoz kapcsolódó egyéb elektronikai eszközök, IP kamerák értékesítésével foglalkozunk.

Feladatok:

Betöltendő feladatok:
  • export-import szállításokhoz kapcsolódó adminisztráció, fuvarlevelek, számlák, szállítólevelek kiállítása
  • nemzetközi szállítmányok szervezése, nyomon követése, értesítés küldése partnereknek
  • kapcsolattartás a szállítmányozókkal, fuvarozókkal, vevőkkel
  • bejövő rendelések feldolgozása, adminisztrálása vállalatirányítási rendszerünkben
  • statisztikai kimutatások, jelentések készítése, beérkező iratok rögzítése rendszerünkben

Elvárások:

  • legalább középfokú kereskedelmi szállítmányozási-, vagy külkereskedelmi végzettség
  • precíz, pontos, önálló munkavégzés
  • adminisztrációs készség
  • angol nyelvtudás
  • jó kommunikációs készség szóban és írásban
  • jó probléma megoldó készség, rugalmasság
  • csapatmunkára való készség és hajlandóság
  • számítástechnikai programok ismerete. (Word, Excel, MS Outlook)

Ajánlatunk:

  • versenyképes fizetés
  • kellemes munkakörnyezet
  • dinamikus, fiatalos és vidám csapat
  • folyamatos fejlődési lehetőség

Munkavégzés helye:

Nagytarcsa

Munkavégzés helye

Budapest