Partnerünkről: Partnerünk egy multinacionális vállalat, amely technológiai és ipari termékek gyártásával és forgalmazásával foglalkozik, különös tekintettel a nyomtatási és képalkotási megoldásokra.

Feladatok:

  • Komplex üzleti vállalati alkalmazások támogatása Windows szerver környezetben;
  • Beérkező bejelentések besorolása és kezelése ticketing rendszeren keresztül;
  • Egyedi, ügyfél- és rendszerspecifikus hibák elhárítása a szerződés szerinti reakció- és megoldási idők (SLA) betartásával;
  • Az ügyfelek támogatása saját hálózati és szerver környezetükben felmerülő hibák esetén;
  • Írásbeli kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkal és külföldi gyártókkal;
  • Felhasználói kézikönyvek készítése az átadott megoldásokhoz;
  • Tesztforgatókönyvek készítése és alkalmazások manuális tesztelése;
  • A munkavégzéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése.

Elvárások:

  • Szakirányú informatikai és/vagy műszaki végzettség;
  • Legalább 2 éves hasonló, külső ügyfelek Részére történő támogatásban/üzemeltetésben szerzett releváns tapasztalat;
  • Microsoft technológiák és szoftverkörnyezetek ismerete (Windows szerverek, virtualizáció), hálózati ismeretek (routerek, switchek, tűzfalak, VPN), CCTV-hez kapcsolódó ismeretek;
  • SQL szerver ismerete;
  • Középfokú angol nyelvismeret.

Előnyök:

  • Tesztelési módszertanok ismerete, üzleti alkalmazások tesztelésében szerzett tapasztalat;
  • Legalább 1 éves tapasztalat webes-, és/vagy asztali alkalmazás tesztelésben;
  • IoT kamerák és Luxriot, vagy egyéb VMS rendszerek ismerete;
  • Ubuntu szerver ismerete.

Ajánlatunk:

  • Rugalmas munkaidő, otthoni/remote munkvégzés;
  • Cafeteria juttatás és magánegészségügyi ellátás biztosítása;
  • Szakmai képzések és a személyes fejlődést segítő online előadások.

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›