Feladatok:
- Komplex üzleti vállalati alkalmazások támogatása Windows szerver környezetben;
- Beérkező bejelentések besorolása és kezelése ticketing rendszeren keresztül;
- Egyedi, ügyfél- és rendszerspecifikus hibák elhárítása a szerződés szerinti reakció- és megoldási idők (SLA) betartásával;
- Az ügyfelek támogatása saját hálózati és szerver környezetükben felmerülő hibák esetén;
- Írásbeli kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkal és külföldi gyártókkal;
- Felhasználói kézikönyvek készítése az átadott megoldásokhoz;
- Tesztforgatókönyvek készítése és alkalmazások manuális tesztelése;
- A munkavégzéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése.
Elvárások:
- Szakirányú informatikai és/vagy műszaki végzettség;
- Legalább 2 éves hasonló, külső ügyfelek Részére történő támogatásban/üzemeltetésben szerzett releváns tapasztalat;
- Microsoft technológiák és szoftverkörnyezetek ismerete (Windows szerverek, virtualizáció), hálózati ismeretek (routerek, switchek, tűzfalak, VPN), CCTV-hez kapcsolódó ismeretek;
- SQL szerver ismerete;
- Középfokú angol nyelvismeret.
Előnyök:
- Tesztelési módszertanok ismerete, üzleti alkalmazások tesztelésében szerzett tapasztalat;
- Legalább 1 éves tapasztalat webes-, és/vagy asztali alkalmazás tesztelésben;
- IoT kamerák és Luxriot, vagy egyéb VMS rendszerek ismerete;
- Ubuntu szerver ismerete.
Ajánlatunk:
- Rugalmas munkaidő, otthoni/remote munkvégzés;
- Cafeteria juttatás és magánegészségügyi ellátás biztosítása;
- Szakmai képzések és a személyes fejlődést segítő online előadások.
Munkavégzés helye
Budapest