Feladatok:

Leendő kollégánk feladatai a következők lesznek:
  • A Társaság tevékenységéhez kapcsolódó beruházások műszaki és gazdasági támogatása;
  • érintett szervezetekkel, ellátási területek önkormányzataival, továbbá hatóságokkal történő kapcsolattartás;
  • fejlesztési és beruházási tervek összeállításában való aktív közreműködés (egyeztetések megszervezése);
  • külső forrásból megvalósuló viziközmű-fejlesztések teljes megvalósítási folyamatának koordinációja és adminisztrációja (igényfelméréstől, műszaki tartalom összeállításán át az elszámolásig);
  • alvállalkozói ajánlatok bekérése, előzetes költségkalkulációk készítése;
  • saját beruházásoknál adminisztrációs feladatok elvégzése, koordinációja (egyeztetések megszervezése, dokumentumok műszaki és pénzügyi előkészítése, megbízások adminisztrációja, szerződések összeállítása, keretgazdálkodás, ütemtervkészítés);
  • közbeszerzésekben való részvétel;
  • elszámolásokhoz pénzügyi beszámolók, kimutatások készítése;
  • helyszíni bejárásokon való részvétel;
  • vállalatirányítási rendszer fejlesztésében való közreműködés.

Elvárások:

Számunkra az ideális jelölt:
  • Felsőfokú műszaki végzettséggel rendelkezik;
  • hasonló munkakörben szerzett minimum 1 éves tapasztalattal rendelkezik;
  • felhasználói szinten ismeri a MS Office (Excel, Word stb.) programokat;
  • kreativitás, proaktivitás, problémamegoldó és műszaki gondolkodás jellemzi;
  • mind csapatmunkára, mind önálló, felelősségteljes munkavégzésre képes;
  • projektmenedzsmenti szemlélettel rendelkezik.

Előnyök:

A pályázatok elbírálásánál előnyt jelent:
  • építőmérnök végzettség;
  • B kategóriás jogosítvány;
  • angol nyelvtudás.

Ajánlatunk:

  • Önálló munkavégzés;
  • változatos projektek;
  • hosszútávú munkalehetőség egy stabil nagyvállalatnál;
  • SZÉP kártya és jóléti juttatások.

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›