Feladatok:

  • az általad kezelt márkák éves brand és trade marketing aktivitásának megtervezése és megvalósítása
  • az éves brand és trade marketing budget felhasználásának kontrollja  
  • kapcsolattartás, napi kommunikáció a külföldi partnerekkel, márkatulajdonosokkal
  • napi szintű kapcsolattartás és együttműködés a sales csapattal
  • értékesítési és marketing riportok, elszámolások elkészítése külföldi partnerek részére
  • ügynökségekkel, szolgáltatókkal való kapcsolattartás 
  • új projekt feladatokban való részvétel     

Partnerünk stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező disztribútor cég. Új kollégájukat keresik FMCG-ben jártas BRAND MANAGER személyében. 

Téged keresünk, ha:

  • felsőfokú marketing szakirányú végzettséggel rendelkezel
  • kreatív, dinamikus személyiség vagy, aki nem csak szereti, de meg is birkózik a kihívásokkal 
  • FMCG piacon brand management vagy trade marketing területen szereztél legalább 3 év tapasztalatot 
  • feladataidat önállóan is meg tudod oldani, de nem okoz gondot csapatban dolgozni
  • magas szinten kezeled a számítógépes programokat (MS Office) 
  • Budapesten laksz és szívesen dolgoznál a XI. kerületben 
  • ha felsőfokú szinten tudsz angolul 

Előnyben vagy a többi jelentkezővel szemben, ha:

  • Német nyelven is erősséged az üzleti kommunikáció
  • tanultál online marketinget és ezt használni is tudod
  • készítettél már Prezi prezentációt 
  • versenyképes fizetés
  • éves bónusz
  • céges autó használati lehetőség
  • hibrid munkavégzés (irodai napok és home office)
  • extra béren kívüli juttatásokban részesülhetsz 
  • munkaeszközök (laptop és Iphone) 
  • külföldi üzleti utazások
  • fejlődési lehetőségek 
  • szakmai sikerek
  • konferenciákon való részvétel

Ezen felül pedig a csapat megbecsült és fontos tagja leszel.

Munkavégzés helye:

Budapest

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›