Feladatok:

Telefonos értékesítés call centerben egy számítógépes rendszerből (pénzügyi termékek értékesítése: lakásbiztosítás, balesetbiztosítás, önkéntes nyugdíjpénztár stb.). Napi 50-60 emberrel kell beszélni és az előre betanult szöveget elmondani, pontos forgatókönyv alapján vezetni a beszélgetést. Mindent számítógépen végzünk.

Elvárások:

  • Hatályos érvényes MMK dokumentáció
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Jó kommunikációs készség
  • Munkához való megfelelő hozzáállás (A munkaidő ledolgozása kötelező!)
  • Önálló munkavégzés
  • Tanulásra való hajlandóság
  • Számítógép és megfelelő vezetékes internet kapcsolat megléte (amennyiben szükséges, számítógépet tudunk biztosítani a munkavégzéshez)

Ajánlatunk:

  • Fix bejelentett négy-hat óra plusz jutalék munkabérként számfejtve
  • Fizetett oktatás
A munkaidő négy-hat óra, amelyet az alábbi időintervallumokban lehet ledolgozni: 8:00 órától 12:00-ig vagy 13:00 órától 19:00 óráig. 12:00-től 13:00-ig nincs munkavégzés, 8:00 előtt, ebédidőben és 19:00 után sem telefonálunk. Munkanapokon a pótlás lehetséges, szombatonként is. A munkavégzés otthonról történik.

Munkavégzés helye

Magyarország

Jelentkezem az állásra ›