Telefonos értékesítés call centerben egy számítógépes rendszerből (pénzügyi termékek értékesítése: lakásbiztosítás, balesetbiztosítás, önkéntes nyugdíjpénztár stb.). Napi 50-60 emberrel kell beszélni és az előre betanult szöveget elmondani, pontos forgatókönyv alapján vezetni a beszélgetést. Mindent számítógépen végzünk.
Elvárások:
Hatályos érvényes MMK dokumentáció
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Jó kommunikációs készség
Munkához való megfelelő hozzáállás (A munkaidő ledolgozása kötelező!)
Önálló munkavégzés
Tanulásra való hajlandóság
Számítógép és megfelelő vezetékes internet kapcsolat megléte (amennyiben szükséges, számítógépet tudunk biztosítani a munkavégzéshez)
Ajánlatunk:
Fix bejelentett négy-hat óra plusz jutalék munkabérként számfejtve
Fizetett oktatás
A munkaidő négy-hat óra, amelyet az alábbi időintervallumokban lehet ledolgozni: 8:00 órától 12:00-ig vagy 13:00 órától 19:00 óráig. 12:00-től 13:00-ig nincs munkavégzés, 8:00 előtt, ebédidőben és 19:00 után sem telefonálunk. Munkanapokon a pótlás lehetséges, szombatonként is. A munkavégzés otthonról történik.
Munkavégzés helye
Magyarország
Jelentkezem az állásra ›
Az oldalon történő látogatás során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.