Feladatok:


  • Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása

  • Egyedi igények teljes körű megoldása

  • Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése

  • Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása

  • Ügyfélbefizetések és POS terminál kezelése

  • Számlázással kapcsolatos kérdések megválaszolása
  • Írásos megkeresésekre válaszok összeállítása

  • Kényelmi szolgáltatások ajánlása

  • Telefonos megkeresések kezelése, az elektronikus dokumentumkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása

Elvárások:


  • Legalább középfokú végzettséggel, érettségivel rendelkezel

  • Empatikus vagy, minden helyzetben megtalálod az ügyfél számára legjobb megoldást

  • Gyorsan tudsz új információkat megtanulni és alkalmazni

  • Türelemmel tudod kezelni a párhuzamosan folyó feladatokat

  • Rendelkezel ügyfélszolgálati, ügyfélkapcsolati tapasztalattal

  • Használtál korábban összetett számítógépes vagy vállalatirányítási rendszereket

  • Nyitott vagy az újdonságokra, nem félsz a kihívásoktól, új rendszerek megtanulásától és alkalmazásától

  • Nem bánod, ha öt hétköznapos munkaidőd az ügyfélszolgálat nyitvatartásához igazodik, ami heti négy szabad délutánt jelent

  • Vállalod, hogy munkaerő-kölcsönzés keretén belül leszel foglalkoztatva

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›