Feladatok:
- Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása
- Egyedi igények teljes körű megoldása
- Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése
- Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása
- Ügyfélbefizetések és POS terminál kezelése
- Számlázással kapcsolatos kérdések megválaszolása
- Írásos megkeresésekre válaszok összeállítása
- Kényelmi szolgáltatások ajánlása
- Telefonos megkeresések kezelése, az elektronikus dokumentumkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettséggel, érettségivel rendelkezel
- Empatikus vagy, minden helyzetben megtalálod az ügyfél számára legjobb megoldást
- Gyorsan tudsz új információkat megtanulni és alkalmazni
- Türelemmel tudod kezelni a párhuzamosan folyó feladatokat
- Rendelkezel ügyfélszolgálati, ügyfélkapcsolati tapasztalattal
- Használtál korábban összetett számítógépes vagy vállalatirányítási rendszereket
- Nyitott vagy az újdonságokra, nem félsz a kihívásoktól, új rendszerek megtanulásától és alkalmazásától
- Nem bánod, ha öt hétköznapos munkaidőd az ügyfélszolgálat nyitvatartásához igazodik, ami heti négy szabad délutánt jelent
- Vállalod, hogy munkaerő-kölcsönzés keretén belül leszel foglalkoztatva
Munkavégzés helye
Budapest