Mind-Diák Szövetkezet

Az RTL Magyarország az ország egyik legnagyobb, jelenleg piacvezető médiacége. A Magyar RTL Televízió Zrt. (röviden M-RTL Zrt.) Magyarországon bejegyzett társaság, amely a luxemburgi RTL Group konszern tulajdonában van.

Feladatok:

  • Részt veszel az RTL+ streaming platform ügyfélkommunikációjának felépítésében olyan ikonikus exkluzív tartalmak mentén, mint a Bajnokok Ligája vagy a Való Világ
  • Első kézből megismered majd, hogy működik a gyakorlatban egy CRM rendszer
  • Elsősorban emailek, push notification-ök és inapp üzenet elkészítését támogatod majd (a kampányok beállításától, a szövegezésen át egészen a visszamérésig)
  • Munkád során megtanulod majd, hogy milyen adatok alapján szegmentáljuk az ügyfeleket és hogy építünk fel customer journey alapú kommunikációt
  • Részt veszel majd a kampányok elemzésében, így elsajátíthatod az adat alapú gondolkodás alapjait
  • Nagyobb volumenű fejlesztési projekteket is támogatni fogsz

Elvárások:

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Erős érdeklődés a digitális marketing iránt, marketing szakirányú tanulmányok
  • Alapvető analitikai szemlélet és affinitás az adatok elemzéséhez
  • Alapfokú érdeklődés a sport marketing és labdarúgás iránt preferált
  • Érdeklődés a marketing technológiai eszközök, fejlesztések iránt
  • Kiváló írásbeli kommunikációs készség
  • Középfokú angol nyelvtudás

Munkaidő

  • Heti min. 25-30 óra vállalása 
  • Beosztás 1 hónapra előre egyeztetve

Amit kínálunk

  • Bruttó 1900 Ft/óra bérezés
  • Betanulás után home office lehetőség 
  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség
  • Gyakorlati tapasztalat a digitális marketing területén
  • Fejlődési lehetőség egy profi csapatban
  • Folyamatos szakmai támogatás és mentorálás

Munkavégzés helye:

Budapest XXII.

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›