Az RTL Magyarország az ország egyik legnagyobb, jelenleg piacvezető médiacége. A Magyar RTL Televízió Zrt. (röviden M-RTL Zrt.) Magyarországon bejegyzett társaság, amely a luxemburgi RTL Group konszern tulajdonában van.
Feladatok:
- Részt veszel az RTL+ streaming platform ügyfélkommunikációjának felépítésében olyan ikonikus exkluzív tartalmak mentén, mint a Bajnokok Ligája vagy a Való Világ
- Első kézből megismered majd, hogy működik a gyakorlatban egy CRM rendszer
- Elsősorban emailek, push notification-ök és inapp üzenet elkészítését támogatod majd (a kampányok beállításától, a szövegezésen át egészen a visszamérésig)
- Munkád során megtanulod majd, hogy milyen adatok alapján szegmentáljuk az ügyfeleket és hogy építünk fel customer journey alapú kommunikációt
- Részt veszel majd a kampányok elemzésében, így elsajátíthatod az adat alapú gondolkodás alapjait
- Nagyobb volumenű fejlesztési projekteket is támogatni fogsz
Elvárások:
- Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
- Erős érdeklődés a digitális marketing iránt, marketing szakirányú tanulmányok
- Alapvető analitikai szemlélet és affinitás az adatok elemzéséhez
- Alapfokú érdeklődés a sport marketing és labdarúgás iránt preferált
- Érdeklődés a marketing technológiai eszközök, fejlesztések iránt
- Kiváló írásbeli kommunikációs készség
- Középfokú angol nyelvtudás
Munkaidő
- Heti min. 25-30 óra vállalása
- Beosztás 1 hónapra előre egyeztetve
Amit kínálunk
- Bruttó 1900 Ft/óra bérezés
- Betanulás után home office lehetőség
- Hosszú távú diákmunka-lehetőség
- Gyakorlati tapasztalat a digitális marketing területén
- Fejlődési lehetőség egy profi csapatban
- Folyamatos szakmai támogatás és mentorálás
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest