A világ legnagyobb vagyonkezelőjeként és a pénzügyi technológiák vezető szolgáltatójaként a BlackRock célja, hogy egyre több embernek segítsen a pénzügyi jólét megtapasztalásában. Az 1988-ban alapított, New York-i székhelyű vállalat világszerte működik, több mint 70 irodával 40 országban, és több mint 100 országban vannak ügyfelei. 2017-ben nyitották meg budapesti innovációs központjukat, azzal az elképzeléssel, hogy a technológia és a pénzügyek kéz a kézben járnak - ebben alapításuk óta hisznek. Cégként és ügyfeleikkel együtt azon dolgoznak, hogy egy igazságosabb és rugalmasabb világot teremtsenek, ma és az elkövetkező generációk számára.
Feladatok:
- Szoros együttműködés a Portfolio managementtel és más partnerekkel a portfólió megfelelőségének biztosítása érdekében
- Kereskedések és megrendelések nyomon követése, amelyek az EMEA kollégáktól érkeznek, és ellenőrzés, hogy ezek megfelelnek-e a vonatkozó irányelveknek, szabályozásoknak
- Adatbázisok ellenőrzése és nyomon követése
- Egyéb eseti adminisztratív feladatok
Elvárások:
- Aktív vagy passzív jogviszony
- Folyamatban lévő tanulmányok Szoftverfejlesztés, Pénzügy, Közgazdaságtan vagy bármilyen kapcsolódó területen
- Folyékony angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt
- MS Office programok magas szintű ismerete (Excel, Word, stb.)
- Pénzügyi eszközök és piacok ismerete
- Nyitottság a technológiák iránt és motiváció a pénzügyi piacok megismerésére
Munkaidő
- Heti minimum 30-40 óra vállalása
- Hosszú távú munkalehetőség
Amit kínálunk
- 2150 Ft/óra bruttó bér
- Szakmai gyakorlat leigazolása
- Tanulási és fejlődési lehetőségek
- Értékes tapasztalatok és releváns szakmai képzések
- Csatlakozz a világ egyik vezető vagyonkezelő cégéhez!
Előnyök:
- SQL ismeretek
- SQL ismeretek
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest