Mind-Diák Szövetkezet

A világ legnagyobb vagyonkezelőjeként és a pénzügyi technológiák vezető szolgáltatójaként a BlackRock célja, hogy egyre több embernek segítsen a pénzügyi jólét megtapasztalásában. Az 1988-ban alapított, New York-i székhelyű vállalat világszerte működik, több mint 70 irodával 40 országban, és több mint 100 országban vannak ügyfelei. 2017-ben nyitották meg budapesti innovációs központjukat, azzal az elképzeléssel, hogy a technológia és a pénzügyek kéz a kézben járnak - ebben alapításuk óta hisznek. Cégként és ügyfeleikkel együtt azon dolgoznak, hogy egy igazságosabb és rugalmasabb világot teremtsenek, ma és az elkövetkező generációk számára.

Feladatok:

  • Szoros együttműködés a Portfolio managementtel és más partnerekkel a portfólió megfelelőségének biztosítása érdekében
  • Kereskedések és megrendelések nyomon követése, amelyek az EMEA kollégáktól érkeznek, és ellenőrzés, hogy ezek megfelelnek-e a vonatkozó irányelveknek, szabályozásoknak
  • Adatbázisok ellenőrzése és nyomon követése
  • Egyéb eseti adminisztratív feladatok

Elvárások:

  • Aktív vagy passzív jogviszony
  • Folyamatban lévő tanulmányok Szoftverfejlesztés, Pénzügy, Közgazdaságtan vagy bármilyen kapcsolódó területen
  • Folyékony angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt
  • MS Office programok magas szintű ismerete (Excel, Word, stb.)
  • Pénzügyi eszközök és piacok ismerete
  • Nyitottság a technológiák iránt és motiváció a pénzügyi piacok megismerésére

Munkaidő

  • Heti minimum 30-40 óra vállalása
  • Hosszú távú munkalehetőség

Amit kínálunk

  • 2150 Ft/óra bruttó bér
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Tanulási és fejlődési lehetőségek
  • Értékes tapasztalatok és releváns szakmai képzések
  • Csatlakozz a világ egyik vezető vagyonkezelő cégéhez!

Előnyök:

  • SQL ismeretek
  • SQL ismeretek

Munkavégzés helye:

Budapest XIII.

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›