Feladatok:

  • Éves employer branding stratégia, terv és költségvetés összeállítása

  • Toborzási marketing és munkáltatói márkaépítési stratégia tervezése és végrehajtása

  • Toborzási médiakampányok és hírlevelek tervezése és irányítása

  • A kampányok eredményeinek nyomon követése, mérése és jelentése

  • Médiatervezés és vásárlás koordinálása

  • A vállalat karrieroldalának felügyelete és fejlesztési javaslatok benyújtása

  • Social media felületek kezelése

  • Toborzási rendezvények tervezése és lebonyolítása

  • Havi jelentések készítése a legfontosabb toborzási marketing mérőszámokról

  • Rendszeres kommunikáció a HR&ISD részleggel, a vállalat felvételi igényeiről és szervezeti céljairól történő világos kép kialakításához

  • Felsőfokú végzettség HR,PR, marketing területén

  • Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat toborzási marketingben, munkáltatói márkaépítésben

  • Magabiztos angol nyelvtudás

  • A toborzási folyamatok és a jelölt kiválasztási módszerek kiváló ismerete

  • Kreatív gondolkodás és proaktív problémamegoldó képesség

Munkavégzés helye:

Debrecen

Munkavégzés helye

Debrecen

Jelentkezem az állásra ›