Feladatok:
Éves employer branding stratégia, terv és költségvetés összeállítása
Toborzási marketing és munkáltatói márkaépítési stratégia tervezése és végrehajtása
Toborzási médiakampányok és hírlevelek tervezése és irányítása
A kampányok eredményeinek nyomon követése, mérése és jelentése
Médiatervezés és vásárlás koordinálása
A vállalat karrieroldalának felügyelete és fejlesztési javaslatok benyújtása
Social media felületek kezelése
Toborzási rendezvények tervezése és lebonyolítása
Havi jelentések készítése a legfontosabb toborzási marketing mérőszámokról
Rendszeres kommunikáció a HR&ISD részleggel, a vállalat felvételi igényeiről és szervezeti céljairól történő világos kép kialakításához
Felsőfokú végzettség HR,PR, marketing területén
Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat toborzási marketingben, munkáltatói márkaépítésben
Magabiztos angol nyelvtudás
A toborzási folyamatok és a jelölt kiválasztási módszerek kiváló ismerete
Kreatív gondolkodás és proaktív problémamegoldó képesség
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Debrecen