HR és munkaügyi specialista
Feladatok
- Teljes körű munkaügyi adminisztráció: beléptetés, kiléptetés, szerződésmódosítások
- Onboarding folyamat működtetése
- Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatállomány kezelése, előkészítés külsős bérszámfejtő cég számára, számfejtés ellenőrzése
- Munkaidő-, bér- és távolléti nyilvántartások adminisztrációja
- Foglalkoztatással kapcsolatos jogszabályi megfelelés biztosítása, szabályzatok előkészítése
- Riportok, kimutatások készítése a HR vezető számára
- Munkavállalói kérdések megválaszolása, tanácsadás (pl. családi adókedvezmény, kismamák támogatása)
- Meglévő HR folyamatok átlátása, fejlesztése, működésük támogatása
- Részvétel HR projektekben
Elvárások
- Felsőfokú végzettség gazdasági vagy HR területen
- Minimum 3 év releváns tapasztalat HR generalista vagy munkaügyi specialistaként, nemzetközi környezetben
- Legalább 2 év gyakorlat bérszámfejtés előkészítésében
- Magas szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
- Erős digitális készségek: O365 magabiztos használata, különösen Excel (függvények, kimutatások)
- Nyitott, kedves személyiség, aki szívesen tart személyes kapcsolatot a munkavállalókkal
Előnyök
Workday és MS Navision / Business Central ismerete előny
Amit kínálunk
- Szakmai fejlődési lehetőség – mentorálás, belső képzések, új kihívások
- Nemzetközi munkakörnyezet, támogató csapat
- Modern, barátságos iroda Budapesten, világos terek, közösségi zónák, ergonomikus munkaállomások
- Versenyképes bérezés és juttatások – Corporate bónusz, SZÉP kártya
- Kétévente menedzser szűrés, kockázati életbiztosítás
- Határozatlan idejű, hosszú távú munkalehetőség
Munkavégzés helye
Budapest