HR és munkaügyi specialista

Feladatok

  • Teljes körű munkaügyi adminisztráció: beléptetés, kiléptetés, szerződésmódosítások
  • Onboarding folyamat működtetése
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatállomány kezelése, előkészítés külsős bérszámfejtő cég számára, számfejtés ellenőrzése
  • Munkaidő-, bér- és távolléti nyilvántartások adminisztrációja
  • Foglalkoztatással kapcsolatos jogszabályi megfelelés biztosítása, szabályzatok előkészítése
  • Riportok, kimutatások készítése a HR vezető számára
  • Munkavállalói kérdések megválaszolása, tanácsadás (pl. családi adókedvezmény, kismamák támogatása)
  • Meglévő HR folyamatok átlátása, fejlesztése, működésük támogatása
  • Részvétel HR projektekben

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség gazdasági vagy HR területen
  • Minimum 3 év releváns tapasztalat HR generalista vagy munkaügyi specialistaként, nemzetközi környezetben
  • Legalább 2 év gyakorlat bérszámfejtés előkészítésében
  • Magas szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Erős digitális készségek: O365 magabiztos használata, különösen Excel (függvények, kimutatások)
  • Nyitott, kedves személyiség, aki szívesen tart személyes kapcsolatot a munkavállalókkal

Előnyök

Workday és MS Navision / Business Central ismerete előny

Amit kínálunk

  • Szakmai fejlődési lehetőség – mentorálás, belső képzések, új kihívások
  • Nemzetközi munkakörnyezet, támogató csapat
  • Modern, barátságos iroda Budapesten, világos terek, közösségi zónák, ergonomikus munkaállomások
  • Versenyképes bérezés és juttatások – Corporate bónusz, SZÉP kártya
  • Kétévente menedzser szűrés, kockázati életbiztosítás
  • Határozatlan idejű, hosszú távú munkalehetőség

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›