A Delego Kft Magyarország egyik meghatározó munkaerő-kölcsönző vállalataként teljes körű HR szolgáltatást nyújt partnerei és az álláskeresők részére.Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésedet, kérjük töltsd ki a hirdetés alján található JELENTKEZÉS űrlapot.
Közv.. eng. sz.: 680-3/2012-0900
HR generalista
433
433
Feladatok:
HR generalista csapat erősítése és támogatása
HR területen lévő projektekben való aktív részvétel, HR rendszer kezelésével
Munkatársak támogatása az adminisztratív munkákban (vezetők, adminisztrátorok)
Saját és kölcsönzött munkavállalókat érintő munkaügyi feladatok ellátása:
Munkaszerződések és – módosítások előkészítése, aláírásuk intézése
Beléptetési és kiléptetési folyamatok teljeskörű lebonyolítása
Áthelyezések, kinevezések előkészítése
Teljesítmény-értékelés koordinálása, az értékelés lebonyolításában a vezetők támogatása
Fegyelmi ügyek koordinálása
Teljesítés igazolások, számlák ellenőrzése, jóváhagyások beszerzése
Egyéb adhoc feladatok elvégzése a HR osztályon
Elvárások:
Felsőfokú végzettség (HR vagy gazdasági területen)
Magabiztos Ms Office ismeret
Angol nyelvtudás (Jellemzően írásban, de szóban se ijedj meg ha kommunikálnod kell!)
A munkakörre történő kiválasztásnál, a végzettség és az esetleges szakmai tapasztalat mellett a legfontosabb szempont a jelölt hozzáállása és személyisége:
Az ideális pályázó magabiztos, határozott személyiség, de mindemellett képes az empátiára is kommunikációja során
Problémamegoldó gondolkodásmód jellemzi
Adminisztrációja során kritikusan ügyel a pontosságra, precizitásra
Kifejezetten vonzza, ha egyszerre több feladatban kell helyt állnia
Munkáját projekt-, feladatszemlélettel végzi, képes a rá bízott feladatköröket átfogóan ellátni, a felmerülő problémákat priorizálni és önállóan megoldani
Szorgalma és terhelhetőségénél fogva kifejezetten keresi a megoldandó feladatokat
Tud mind csapatban, mind önállóan dolgozni
Amit kínálunk:
Szeretsz emberekkel foglalkozni és megoldani a problémájukat? Jól kiigazodsz az excel táblázatokban, az adminisztráció és az angol nyelv sem okoz gondot? Szereted, ha minden felmerülő ügyben részt vállalhatsz és motivál, ha a megoldásokban aktív szerephez jutsz?
Akár rendelkezel hasonló jellegű tapasztalattal, akár csak proaktív és tanulni vágyó pályakezdő vagy, nálunk megkapod a lehetőséget a tanulásra és fejlődésre!
Amennyiben a fentiekben magadra ismertél à EZ A MUNKA NEKED SZÓL! JELENTKEZZ!
FIX alapbér, melyet a tapasztalatoddal arányosan alakítunk
Alapbéren felüli juttatások:
Cafeteria: br. 480.000 Ft/év
Bónusz: 160% - két részletben kerül kifizetésre
Alapbéred 60%-a júniusi béreddel egyösszegben.
Alapbéred 100%-a decemberben, 13. havi fizetésként.
Bejárás támogatás (35 Ft/km akrányban)
Irodai munkarend, törzsidővel (8 órás munka, 9:00-15:00 közötti törzsidővel)
Hosszú távú munkalehetőség egy stabil hátterű cégnél
Fejlődési lehetőség
Nyelvtanulási támogatás
Modern, jól felszerelt irodai környezet
Jelentkezés módja:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, kérjük, fényképes szakmai önéletrajzát küldje el a "Jelentkezem most" gombra való kattintással!
Kérjük, a címben tüntesse fel a megpályázni kívánt pozíció nevét és a hirdetés számát.
További állásajánlatok és bővebb információ cégünkről: www.delego.hu
Munkavégzés helye
Nyergesújfalu