HR Specialista

Dolgozz a Grant Thornton csapatában!

Tapasztalattal rendelkező HR Specialista kollégánkat keressük!

Miért jó nálunk dolgozni?

Lehetőséged lehet olyan nemzetközi környezetben dolgozni, ahol felelősségteljes és kihívást jelentő munkát végezhetsz, valamint kihasználhatod és tovább bővítheted szakmai tudásodat.

Támogatjuk a szakmai fejlődést, hiszünk abban, hogy a Te személyes szakmai kiteljesedésed mindannyiunk számára értéket teremt.

Fontos számunkra a kollégáink egészsége, a munka-magánélet egyensúlyának fenntartása, így a home office lehetőség is nyitott a munkatársak számára.

A közös megbeszéléseken várjuk és örömmel vesszük az ötleteket és a javaslatokat. Mindenki véleményére kíváncsiak vagyunk. Emellett a kommunikációs készségedet is tudod fejleszteni, az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartásnak köszönhetően.

Irodánk Budapesten, a 13. kerület központi részén, jól megközelíthető helyen, a Dévai irodaházban található.

Mit kell még tudni rólunk?

A Grant Thornton az egyik legnagyobb könyvvizsgáló és tanácsadó szolgáltatásokat nyújtó nemzetközi hálózat, melyhez 73.000 munkatárs tartozik a világ 150 országában.

Tanácsadóink kiemelkedő szakmai tapasztalattal rendelkeznek, ügyfeleink igényeire fókuszálva nyújtanak hatékony és egyedi megoldásokat. Legyenek ügyfeleink földrajzilag bárhol, szakértőinktől mindenütt ugyanazt az alapos, lényeglátó hozzáállást, rugalmasságot és kiemelkedő szaktudást kapják. Küldetésünk, hogy szolgáltatásunkkal értéket teremtsünk ügyfeleink számára.

Milyen feladatokkal találkozhatsz nálunk?

  • Külső ügyfelek támogatása HR kontakt személyként:

o Bérelőkészítési projektekben való adminisztratív részvétel: nyilvántartások vezetése, kiesőidők rögzítése, bérellenőrzés igény szerint

o Munkaügyi dokumentumok elkészítése, kezelése

o Cafeteria és egyéb szabályzatok elkészítése, nyomon követése és adminisztrációja

o Riportok készítése

o Munkaügyi adminisztráció és ügyintézés

o Munkavállalói kapcsolattartás igény szerint

o Szakmai vezető, szenior tanácsadó kolléga támogatása HR tanácsadói projektekben

o Munkaügyi folyamatfejlesztési projektekben való adminisztratív részvétel

o Humánszoftver és rendszerimplementációs projektekben tanácsadói szerep

  • HR szakmai és munkajogi témákban az ügyfélkör, valamint munkatársak edukációja, ehhez szakanyagok, tájékoztatók, szakcikkek előkészítése, tanácsadásokban való részvétel
  • Az üzletághoz kapcsolódó ügyfélkapcsolatok fenntartása, ápolása
  • Üzletfejlesztés és termékfejlesztés támogatása
  • Igény esetén együttműködés társosztályokkal

Mit kérünk tőled?

  • HR/munkaügyi területen szerzett 1-3 év szakmai tapasztalatot
  • Magabiztos és aktív angol nyelvtudást szóban és írásban egyaránt
  • Microsoft Office programok (kiemelten Excel) magas szintű ismeretét
  • Humánszoftverek ismeretét, érdeklődést szervezeti folyamatok technikai megvalósítása iránt
  • Folyamatszemléletet
  • Jó kommunikációs készséget, ügyfélközpontúságot, tanácsadói, támogatói attitűdöt
  • Pontos, precíz munkavégzést, határidők betartását, pontos adminisztráció iránti igényességet
  • Gyakorlatias szemléletet, proaktív hozzáállást
  • Csapatmunkára való nyitottságot
  • Megbízhatóságot, lelkiismeretességet

Mi az ami előny lehet a kiválasztás során?

  • Hasonló munkakörben szerzett munkatapasztalat
  • Humánerőforrás, társadalombiztosítási, bérügyintézési és/vagy jogi területen szerzett végzettség
  • HR rendszer bevezetés(ek)ben és humán folyamat fejlesztésben szerzett gyakorlat (pl. bérprogramok (Wizuálbér), munkaidő nyilvántartó és egyéb HR rendszerek (pl. HR Master, Workday stb.))
  • Munkajogi és határokon átnyúló munkavállalási mobilitás témakörben ismeretek, jogszabály olvasási/értelmezési rutin

Mit kínálunk neked?

  • Támogató, barátságos munkakörnyezetet
  • Belső tréningekkel és külső továbbképzésekkel is támogatjuk szakmai fejlődésedet, üzleti angol nyelvtanulásodat
  • Támogatunk szakmai továbbtanulási terveidben is
  • Hibrid munkavégzést, rugalmasan igénybe vehető home office lehetőséget
  • A cég minden munkavállalója számára biztosítjuk a Medicover egészségbiztosítást, amelyet családtagokra is ki lehet terjeszteni
  • Egy magas színvonalú és hatékony szolgáltatói munkakultúrát, melynek fejlesztésében aktívan részt is vehetsz
  • Vezetőink támogatása mellett biztosítva érezheted mind szaktudásod folyamatos fejlesztését, mind karrierterveid megvalósítását
  • Céges rendezvényeket, programokat
  • Versenyképes javadalmazást és cafeteria juttatást

 

Felkeltettük érdeklődésedet?

Amennyiben úgy érzed, hogy céljaink egy irányba mutatnak és hasonló értékek mentén gondolkodunk, küldd el jelentkezésedet a "Jelentkezem most" gombra való kattintással, és csatold magyar nyelvű fényképes önéletrajzodat.

 

*** Tájékoztatunk, hogy jelentkezéseddel hozzájárulsz ahhoz, hogy az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011.évi CXII. törvény 5. § (1) bekezdés a) pontja, valamint az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelete – GDPR – az európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679. sz. rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontjának értelmében – személyes adataidat, valamint a beküldött, személyes adatokat tartalmazó dokumentumokat a pályázati eljárásban résztvevők megismerhessék és kezeljék.

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›