Partnercégünk 150 éves tapasztalattal rendelkezik és világszerte több mint 2000 munkatárssal dolgozik a pneumatika területén. Vezető szerepet tölt be a henger megmunkálásban és szerelésben, emellett szelepeket, hengereket, hajózási termékeket, valamint haszonjárművekbe építhető pneumatikai részegységeket gyárt.
Feladatok:
- Beszerzési rendelések létrehozása
- Megrendelés visszaigazolások kezelése és frissítése a vállalati rendszerben
- Beszállítói hátraléklista létrehozása, erről nyilvántartás vezetése
- Tájékoztatás a késések és készlethiányok esetén
- Számlák pontosítása
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
- Vállalat anyagbeszerzési folyamatainak, stratégiáinak megértése
- Hatékony kommunikáció és kapcsolattartás a vállalat partnereivel
Elvárások:
- Nappali tagozatos, aktív/passzív hallgatói jogviszony gazdasági területen
- Középfokú angol nyelvismeret írásban és szóban egyaránt
- MS Office haladó szintű ismerete
- Csapatban való együttműködés, jó konfliktuskezelési készség
- Hajlandóság az MRP (Oracle) ismeretek elsajátítására
Munkaidő
- Hétfőtől péntekig 8:00-16:00 között
- Heti minimum 20 óra vállalása
Amit kínálunk
- Bruttó 2100 Ft/óra
- Betanulást követően home office lehetőség
- Céges laptop és mobiltelefon biztosítása
- Szakmai gyakorlat leigazolása
- Hosszú távú diákmunka-lehetőség
Előnyök:
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
- Másik nyelv ismerete
- Mérnöki területen szerzett ismeretek
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
- Másik nyelv ismerete
- Mérnöki területen szerzett ismeretek
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest