Feladatok:
- Koordinálni az iroda racionalizálásokat, költöztetéseket a felhasználók igényeit figyelembe véve és a belső szabályzatoknak megfelelve. Javaslatot tenni az optimális helyiségkihasználtságra.
- Lebonyolítani és ellenőrizni a kis értékű eszközök életciklusát – beszerzését, költöztetését, leltározását, selejtezését a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
- Meghatározni, koordinálni, értékelni és ellenőrizni a SOFT FM szolgáltatások (takarítás, zöld terület gondozás, téli gondozás, kártevőirtás és hulladékkezelés) teljesítését és minőségét a szolgáltatásnyújtás helyszínein. A szállítótól megrendelt SOFT FM szolgáltatás volumenének és költségeinek jóváhagyása, riportok készítése.
- Rendszeresen ellenőrizni a SOFT FM szolgáltatásokra vonatkozó KPI-ok teljesítését, kötbérek kiterhelését.
- Vezeti és biztosítja az ingatlangazdálkodással kapcsolatos szerződések adminisztrációját, adatbázisokat, nyilvántartásokat vezet a bérleti és ingatlanhasználati szerződésekről, folyamatosan ellenőrzi és igazolja a teljesítést, számlázást és árindexálást.
Elvárások:
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség – műszaki/gazdasági területen.
- 5 év létesítménygazdálkodási tapasztalat.
- MS Office, SAP, PFM/CAFM rendszerek ismerete.
- B típusú jogosítvány.
- Önálló és eredményorientált munkavégzés.
Ajánlatunk:
- Munkába járás támogatása.
- Cafeteria és egyéb juttatások.
- Szakmai kihívások és fejlődési lehetőségek.
- Inspiratív légkör.
Munkavégzés helye
Budapest