Feladatok:

  • A vállalati HR folyamatok támogatása, a bérrendszer és kompenzációs rendszer tervezése, valamint a HR hatékonyság javításának segítése

  • Személyzeti adatok elemzése és kontrollingja (pl. túlórák, munkaidő-nyilvántartás, bérek és juttatások)

  • HR mutatószámok folyamatos követése, eltérések azonosítása és jelentése a HR vezetőség felé

  • HR költségvetés tervezése, nyomon követése és optimalizálása

  • Teljesítményértékelő rendszer fejlesztése és támogatása a hatékony visszacsatolás érdekében

Elvárások:

  • Középfokú, aktív angol nyelvtudás

  • Felsőfokú gazdasági/humán erőforrás végzettség

  • Releváns szakmai tapasztalat

  • MS Office programok magas szintű ismerete

  • B kategóriás jogosítvány

Munkavégzés helye:

Rácalmás

Munkavégzés helye

Rácalmás

Jelentkezem az állásra ›