A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

Feladatok:

  • Informatikai, hálózati hibák regisztrálása és kiosztása megfelelő megoldócsapatoknak
  • Első szintű hálózati kiesések informatikai eszközökkel való diagnosztizálása és megoldása
  • Hálózati eszközök figyelése automatizált monitorozó rendszerben
  • Proaktív hibamegoldás, előrejelezhető kiesések megakadályozása
  • Jegykezelő rendszer használata, incidensek logolása

Végzettség:

Követelmények:

  • Nappali tagozatos, aktív hallgatói jogviszony ( 25 év alatti, passzív jogviszonnyal is)
  • Erős közép/felsőfokú angol nyelvtudás
  • Informatikai affinitás: új programok gyors elsajátítása, gördülékeny munkavégzés komplex rendszerekben
  • Pontosság, precizitás
  • Csapatjátékos
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód, jó problémamegoldó készség
  • Német nyelvtudás előnyt jelent

* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.

Munkavégzés helye:

Debrecen

Munkavégzés helye

Debrecen

Jelentkezem az állásra ›