Az Exact Systems, az egyik vezető globális minőségügyi szolgáltató, amely a világ 13 országában megtalálható. 900 ügyfelünknek nyújtunk szolgáltatást, 6000 minőségellenőr kollégával. Dinamikusan fejlődő cégcsoportunk magyarországi szervezetébe keresünk Office manager munkatársat pénzügyi ismeretekkel!
Feladat leírás:
- Vevői és szállítói kapcsolattartás pénzügyi témákban
- Vevő oldali követelések, beszállító oldali kötelezettségek kezelése
- Banki utalások adminisztrációja, a bankszámlakivonat napi szintű ellenőrzése
- Együttműködés a könyveléssel
- Bejövő és kimenő számlák költséghely szerinti besorolása
- Számlázás
- Statisztikák, kimutatások készítése és vezetése
- Havi pénzügyi zárás teljeskörű koordinálása
- Ügyvezető munkájának támogatása
- Szállásfoglalás, rendezvény szervezés
- Gépjármű és telefon flotta kezelése
- Beszerzések menedzselése
- Irodák menedzselése
ELVÁRÁS:
- Minimum középfokú végzettség
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Alapszintű pénzügyi és könyvelési ismeretek
- Angol nyelvtudás
- B kategóriás jogosítvány
ELŐNY:
- Felsőfokú végzettség
- Minőségügyi szolgáltatónál szerzett tapasztalat
AMIT KÍNÁLUNK:
- Kötetlen munkaidő
- Heti 1 nap home office
- Stabil munkahely egy multinacionális vállalatnál és családias légkör
- Karrier lehetőség (kiemelkedően teljesítő, megfelelő kompetenciákkal rendelkező kollegáink előrelépési lehetőségben bízhatnak)
- Változatos munkakör, tapasztalatszerzési lehetőség
Munkavégzés helye
Budapest