Napjaink egyik világvezető multinacionális gyógyszeripari vállalata, melynek piaci szerepe és szakmai profizmusa kiváló lehetőséget teremt tapasztalatszerzésre, fejlődésre és szakmai előrelépésre is.
Orvosi ügyfélszolgálati specialista
Feladatok
- Technikai és orvosi információk nyújtása egészségügyi szakembereknek és pácienseknek
- Partnerkutatás és a csatornákon beérkező kérdések megválaszolása, illetve dokumentálása a vonatkozó szabványos működési eljárásoknak és irányelveknek megfelelően
- A termékminőségi panaszok azonosítása és jelentése
- Ügyfelek tájékoztatása a jóváhagyott angol nyelvű források felhasználásával
- Terápiás területet érintő csapat támogatása
- A szolgáltatás folyamatosságának és minőségének biztosítása az ügyfelek számára az összes lefedett országban az érintett MI kollégák támogatásával
- A folyamatok javítását célzó folyamatos fejlesztési lehetőségek azonosítása és aktív szerepvállalás a folyamatfejlesztés végrehajtásában
- A megbeszélésekről összefoglalók készítése, részvétel a munkatársak képzésében
Elvárások
- Élettudományi/egészségügyi területen szerzett diploma
- Felsőfokú angol nyelvvizsga, magabiztos és tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Erős szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
- Angol nyelvű önéletrajz a jelentkezéshez
- Microsoft Office haladó szintű ismerete
Amit kínálunk
- Modern és nemzetközi munkakörnyezet
- Magas szintű szakmai tapasztalatokkal rendelkező vállalat
- Cafeteria rendszer
- Versenyképes bérezés
- Home office lehetőség
Előnyök
- Gyógyszerészeti területen szerzett diploma
- 1-2 év orvosi információs vagy más releváns területen szerzett munkatapasztalat
- Ügyfélszolgálati munkatapasztalat
Munkavégzés helye
Budapest