A magyar biztosításközvetítői piac egyik meghatározó szereplője megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

Feladatok:

Biztosítási szerződésekkel kapcsolatos adminisztráció és ügyvitel, Kapcsolattartás partnerekkel, Ügyféllevelek megválaszolása, Biztosítókkal való folyamatos kapcsolattartás

Elvárások:

Legalább középfokú végzettség, Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, Megbízhatóság, precizitás, Csapatban történő munkavégzésre való alkalmasság, Céltudatos, terhelhető személyiség

Előnyök:

Biztosítási (pénzügyi szolgáltatói) területen szerzett tapasztalat

Ajánlatunk:

Teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony határozatlan idejű szerződéssel, Cafeteria, Barátságos, fiatalos, dinamikus munkakörnyezet, Betanulási idő után hibrid munkarend választható (3 nap irodai, 2 nap home office), Folyamatos fejlődési lehetőség
Biztosítási (pénzügyi szolgáltatói) területen szerzett tapasztalat

Munkavégzés helye:

Győr

Munkavégzés helye

Győr

Jelentkezem az állásra ›