A magyar biztosításközvetítői piac egyik meghatározó szereplője megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
Feladatok:
Biztosítási szerződésekkel kapcsolatos adminisztráció és ügyvitel, Kapcsolattartás partnerekkel, Ügyféllevelek megválaszolása, Biztosítókkal való folyamatos kapcsolattartás
Elvárások:
Legalább középfokú végzettség, Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, Megbízhatóság, precizitás, Csapatban történő munkavégzésre való alkalmasság, Céltudatos, terhelhető személyiség
Előnyök:
Biztosítási (pénzügyi szolgáltatói) területen szerzett tapasztalat
Ajánlatunk:
Teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony határozatlan idejű szerződéssel, Cafeteria, Barátságos, fiatalos, dinamikus munkakörnyezet, Betanulási idő után hibrid munkarend választható (3 nap irodai, 2 nap home office), Folyamatos fejlődési lehetőségBiztosítási (pénzügyi szolgáltatói) területen szerzett tapasztalat
Munkavégzés helye:
Győr
Munkavégzés helye
Győr
Jelentkezem az állásra ›
Az oldalon történő látogatás során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.