A magyar biztosításközvetítői piac egyik meghatározó szereplője megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
Feladatok:
Bejövő telefonhívások fogadása, Ügyfelek teljes körű tájékoztatása, Problémamegoldás és panaszkezelés, Telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése, Beérkező ügyfélmegkeresés alapján biztosítási ajánlatok létrehozása, Személyes ügyfélmegkeresések kezelése, Ügyfelek visszahívása adatbekérés, hibakezelés, tájékoztatás céljából
Elvárások:
Legalább középfokú végzettség, Kiváló kommunikációs képesség, Ügyfélközpontú szemlélet, segítőkész, kedves, nyitott személyiség, Terhelhetőség, rugalmasság, jó problémamegoldó képesség, Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, Megbízhatóság, precizitás
Előnyök:
Biztosítási (pénzügyi szolgáltatói) területen szerzett tapasztalat, Telefonos ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
Ajánlatunk:
Teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony határozatlan idejű szerződéssel, Cafeteria, Barátságos, fiatalos, dinamikus munkakörnyezet, Betanulási idő után hibrid munkarend választható (3 nap irodai, 2 nap home office), Folyamatos fejlődési lehetőségBiztosítási (pénzügyi szolgáltatói) területen szerzett tapasztalat, Telefonos ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
Munkavégzés helye:
Győr
Munkavégzés helye
Győr
Jelentkezem az állásra ›
Az oldalon történő látogatás során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat.