A magyar biztosításközvetítői piac egyik meghatározó szereplője megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

Feladatok:

Bejövő telefonhívások fogadása, Ügyfelek teljes körű tájékoztatása, Problémamegoldás és panaszkezelés, Telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése, Beérkező ügyfélmegkeresés alapján biztosítási ajánlatok létrehozása, Személyes ügyfélmegkeresések kezelése, Ügyfelek visszahívása adatbekérés, hibakezelés, tájékoztatás céljából

Elvárások:

Legalább középfokú végzettség, Kiváló kommunikációs képesség, Ügyfélközpontú szemlélet, segítőkész, kedves, nyitott személyiség, Terhelhetőség, rugalmasság, jó problémamegoldó képesség, Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, Megbízhatóság, precizitás

Előnyök:

Biztosítási (pénzügyi szolgáltatói) területen szerzett tapasztalat, Telefonos ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat

Ajánlatunk:

Teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony határozatlan idejű szerződéssel, Cafeteria, Barátságos, fiatalos, dinamikus munkakörnyezet, Betanulási idő után hibrid munkarend választható (3 nap irodai, 2 nap home office), Folyamatos fejlődési lehetőség
Biztosítási (pénzügyi szolgáltatói) területen szerzett tapasztalat, Telefonos ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat

Munkavégzés helye:

Győr

Munkavégzés helye

Győr

Jelentkezem az állásra ›