Randstad Hungary Kft.
1134 Budapest
Dózsa György út 146-148.
A. ép. 3. em.
www.randstad.hu
Payroll Specialist
A Randstad az innovatív technológia és az emberi kapcsolatok erősítése révén lett az utóbbi években a világ legnagyobb HR szolgáltatója. Magyarországon 2004-ben mindössze pár fővel indultunk el Budapesten, ma már 100+ kolléga dolgozik nálunk 4 különböző városban, de a nagy méretünk ellenére egy igazán szerethető munkahely tudtunk maradni.
Hiszünk a pozitív és a konstruktív visszajelzés erejében, vállalati kultúránk fontos része a sikerek megünneplése és a munka magánélet egyensúlyának megtartása. Díjazzuk a közös gondolkodást, innovatív ötleteket, rugalmas hozzáállást és a lojalitást. Ha új kihívásokat keresel és ezek az értékek neked is fontosak, várjuk a jelentkezésed!
Feladatok
-
bérszámfejtési feladatok (havi és hóközi) teljeskörű ellátása ügyfeleink részére
-
a bérszámfejtéssel kapcsolatos kimutatások, bevallások, statisztikák, főkönyvi feladás készítése
-
bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok, dokumentumok és nyilvántartások naprakész vezetése, aktualizálása
-
társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ellátása
-
munkaviszony létesítésével, megszűnésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, bejelentés a biztosítottakról
-
konstruktív szakmai részvétel bérszámfejtési folyamatok optimalizációjában
-
tanácsadás ügyfelek részére bérszámfejtéssel kapcsolatos kérdésekben
-
kapcsolattartás, kommunikáció az ügyfelekkel, belső munkatársakkal és az illetékes hatóságokkal szóban és írásban
-
rendszeres egyeztetés társterületekkel (a pénzügyi kollégákkal bérszámfejtési adatok és főkönyvi feladások tekintetében).
Elvárások
Téged keresünk, ha
-
2-3 év releváns, alapos szakmai tapasztalattal rendelkezel
-
bérszámfejtő és társadalombiztosítási ügyintézői szakmai végzettséged van
-
elhivatott, tenni akaró szakember vagy, aki szenvedélyesen törekszik a feladatok megoldására
-
igényes, pontos és precíz vagy a munkádban
-
ügyfélorientált, emberközpontú mentalitás, jó kommunikációs készség jellemez, kiegyensúlyozott, kommunikatív, segítőkész személyiség vagy
-
önállóan és csapatban is tudsz és szeretsz dolgozni
-
az időddel tudatosan, hatékonyan tudsz gazdálkodni, és a kihívásoknak megfelelően priorizálni, szükség esetén újratervezni
-
proaktív, problémamegoldó személyiség, jó kapcsolatteremtő és csapatjátékos vagy
-
szakmai magabiztossággal és kíváncsisággal rendelkezel
-
magabiztosan használod a következő programokat: Nexon, Excel, Word és az AI alkalmazása is komfortos számodra
Előny, ha:
- releváns szakmai egyetemi vagy főiskolai végzettséget szereztél (bérszámfejtési és munkaügyi ismeretek)
- társadalombiztosítási kifizetőhelyen szerzett munkatapasztalattal is rendelkezel
- kommunikációs szintű angol nyelvismereted van
- ismered a Nexon4 rendszerét
Munkavégzés helye
Budapest