Feladatok:
-
Ügyfelek és vendégek fogadása, eligazítása, kiszolgálása.
-
Frissítők előkészítése és belső ételrendelések koordinálása.
-
Tárgyalók előkészítése, irodai készletek nyomon követése és beszerzések intézése.
-
Bejövő hívások fogadása, kezelése és szükség esetén továbbítása.
-
Postai küldemények kezelése.
-
Asszisztensi feladatok ellátása, a vezetőség munkájának adminisztratív támogatása.
-
Alkalmanként külső ügyintézés.
Partnerünk számára, Recepciós pozícióba új kollégát keresünk. Amennyiben szereztél már néhány év tapasztalatot recepciós vagy office manager pozícióban és szívesen csatlakoznál egy dinamikusan fejlődő vállalathoz, várjuk jelentkezésedet!
-
Recepciós/Office manager pozícióban szerzett 2-3 év tapasztalat
-
Kiváló kommunikációs készség angol és magyar nyelven egyaránt
-
Megbízhatóság és ügyfélorientált hozzáállás
-
Precíz, önálló munkavégzés
-
Számítógépes ismeretek – MS Office
-
Versenyképes alapfizetés és éves bónusz lehetőség
-
Jó hangulatú, igényes irodai munkakörnyezet, kiváló lokációban
-
Dinamikusan fejlődő, stabil vállalat
-
Sokszínű feladatkör
-
Munkavégzés normál munkaidőben
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye