FMCG partnerünk számára

Feladatok:

  • Üzletág éves terveinek, előrejelzéseinek elkészítése - együttműködve a Sales csapattal
  • Havi zárások során főkönyvi korrekciók, elhatárolások, költség felosztások könyvelése
  • Üzletág teljes P&L elemzése, Terv-Tény eltérések prezentálása az üzletág vezetőnek
  • Working Capital riportok, elemzések (Készlet, Vevők, Szállítók)
  • Külföldi tulajdonos felé adatszolgáltatás
  • Üzleti döntéstámogatás
  • Aktív részvétel a kontrolling folyamatok fejlesztésében
  • Társosztályokkal való együttműködés, oda-vissza információáramlás a Számvitel, Pénzügy, Logisztika ill. Sales területtel

Elvárások:

  • 3-5 év releváns business controlling tapasztalatra
  • Magasszintű Excel tudásra
  • Felsőfokú szakirányú végzettségre (Kontrolling / Pénzügy / Számvitel)
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudásra
  • Olyan kollégára, akinek erős analitikus képessége van, szeret elmélyülni az elemzésekben, de nem okoz gondot a csapatmunka, az együttműködés sem

Előnyök:

  • FMCG területen szerzett kontrolling tapasztalat
  • MS Navision ismeret
  • Adatkezeléshez kapcsolódó IT ismeretek: SQL, MS Power Query, Power BI ismeret valamelyike
  • Excel makró írás ismerete

Ajánlatunk:

  • Cafetériat
  • Magánegészségügyi szolgáltatást
  • Home Office lehetőséget
  • Mobiltelefont, korlátlan használattal
  • Éves, egyéni bónuszt
  • Éves, céges bónuszt
  • Továbbtanulási támogatást
  • Céges tréningeket és angol nyelvi képzést
  • Személyre szabott karrier és fejlesztési tervet
  • Kedvezményes vásárlást a termékeinkből
  • 2 nap home office

Munkavégzés helye:

Munkavégzés helye; XIII. kerület

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›