Feladatok:
- Üzletág éves terveinek, előrejelzéseinek elkészítése - együttműködve a Sales csapattal
- Havi zárások során főkönyvi korrekciók, elhatárolások, költség felosztások könyvelése
- Üzletág teljes P&L elemzése, Terv-Tény eltérések prezentálása az üzletág vezetőnek
- Working Capital riportok, elemzések (Készlet, Vevők, Szállítók)
- Külföldi tulajdonos felé adatszolgáltatás
- Üzleti döntéstámogatás
- Aktív részvétel a kontrolling folyamatok fejlesztésében
- Társosztályokkal való együttműködés, oda-vissza információáramlás a Számvitel, Pénzügy, Logisztika ill. Sales területtel
Elvárások:
- 3-5 év releváns business controlling tapasztalatra
- Magasszintű Excel tudásra
- Felsőfokú szakirányú végzettségre (Kontrolling / Pénzügy / Számvitel)
- Kommunikációs szintű angol nyelvtudásra
- Olyan kollégára, akinek erős analitikus képessége van, szeret elmélyülni az elemzésekben, de nem okoz gondot a csapatmunka, az együttműködés sem
Előnyök:
- FMCG területen szerzett kontrolling tapasztalat
- MS Navision ismeret
- Adatkezeléshez kapcsolódó IT ismeretek: SQL, MS Power Query, Power BI ismeret valamelyike
- Excel makró írás ismerete
Ajánlatunk:
- Cafetériat
- Magánegészségügyi szolgáltatást
- Home Office lehetőséget
- Mobiltelefont, korlátlan használattal
- Éves, egyéni bónuszt
- Éves, céges bónuszt
- Továbbtanulási támogatást
- Céges tréningeket és angol nyelvi képzést
- Személyre szabott karrier és fejlesztési tervet
- Kedvezményes vásárlást a termékeinkből
- 2 nap home office
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest