Feladatok:
- Személyes ügyfél megkeresések kezelése az ügyfélszolgálati irodában, a beérkező igények fogadása és feldolgozása az SAP-ISU rendszerben
- Az ügyfelek szerződéses igényeinek kezelése (költözés, adatváltozás, szerződés felmondás)
- A számlázással kapcsolatos ügyek, reklamációk, igények rögzítése, számlakorrekciók elvégzése
- Törzsadatok kezelése és karbantartása
- Pénztári feladatok ellátása
- A személyes ügyintézés során átvett dokumentumok, nyomtatványok iktatása
Elvárások:
Végzettség
- Érettségi
Technológiai tudás
- Magabiztosan használd az MS Office csomagot
Kompetenciák
- Ügyfélközpontú vagy és megoldás-orientált
- Fontos számodra a minőségi munkavégzés
- Nyitott, kommunikatív, empatikus személyiség vagy
- Jó konfliktuskezelési képességgel rendelkezel
- Rugalmasan tudsz alkalmazkodás a változásokhoz, nyitott vagy az újdonságokra
Munkavégzés helye
Budapest