Feladatok:

  • Személyes ügyfél megkeresések kezelése az ügyfélszolgálati irodában, a beérkező igények fogadása és feldolgozása az SAP-ISU rendszerben

  • Az ügyfelek szerződéses igényeinek kezelése (költözés, adatváltozás, szerződés felmondás)

  • A számlázással kapcsolatos ügyek, reklamációk, igények rögzítése, számlakorrekciók elvégzése

  • Törzsadatok kezelése és karbantartása

  •  Pénztári feladatok ellátása

  •  A személyes ügyintézés során átvett dokumentumok, nyomtatványok iktatása

Elvárások:


Végzettség

  • Érettségi

Technológiai tudás

  • Magabiztosan használd az MS Office csomagot

Kompetenciák

  •  Ügyfélközpontú vagy és megoldás-orientált

  •  Fontos számodra a minőségi munkavégzés

  • Nyitott, kommunikatív, empatikus személyiség vagy

  • Jó konfliktuskezelési képességgel rendelkezel

  • Rugalmasan tudsz alkalmazkodás a változásokhoz, nyitott vagy az újdonságokra

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›