Feladatok:

A következő feladatok várnak Rád: a gépek nyilvántartásával, bérbeadásával és visszavételével kapcsolatos adminisztráció, gépjavítással kapcsolatos munkafolyamatok koordinálása és adminisztrációja, gépvisszahívások és garanciális ügyintézések adminisztrációja, kárügyintézés, kapcsolattartás a munkatársakkal és az ügyfelekkel.

Elvárások:

Te vagy az ideális jelölt, ha: középfokú végzettséged van, aktív angol középfokú nyelvtudással rendelkezel, jártas vagy az adminisztrációban, jó problémamegoldó képességű, rendszerszemléletű, gyors és pontos vagy, pozitív, rugalmas vagy és szereted a „pörgést”, fontos Neked a csapatszellem, az önálló munkavégzés és felelősségvállalás. Gazdasági, műszaki szakirányú végzettség előnyt jelent.

Ajánlatunk:

Ajánlatunk: stabil, hosszú távú munkalehetőség, tervezhető munkabeosztás (egy műszakos munkarend) szakmai fejlődési-, előre lépési lehetőség, tiszta, modern munkakörnyezet és minőségi munkaeszközök, versenyképes juttatási csomag, szakmai tréningek.

Munkavégzés helye

Szigetszentmiklós

Jelentkezem az állásra ›