Feladatok:
A következő feladatok várnak Rád:
a gépek nyilvántartásával, bérbeadásával és visszavételével kapcsolatos adminisztráció, gépjavítással kapcsolatos munkafolyamatok koordinálása és adminisztrációja, gépvisszahívások és garanciális ügyintézések adminisztrációja, kárügyintézés, kapcsolattartás a munkatársakkal és az ügyfelekkel.Elvárások:
Te vagy az ideális jelölt, ha:
középfokú végzettséged van,
aktív angol középfokú nyelvtudással rendelkezel, jártas vagy az adminisztrációban, jó problémamegoldó képességű, rendszerszemléletű, gyors és pontos vagy, pozitív, rugalmas vagy és szereted a „pörgést”, fontos Neked a csapatszellem, az önálló munkavégzés és felelősségvállalás.
Gazdasági, műszaki szakirányú végzettség előnyt jelent.Ajánlatunk:
Ajánlatunk:
stabil, hosszú távú munkalehetőség,
tervezhető munkabeosztás (egy műszakos munkarend) szakmai fejlődési-, előre lépési lehetőség, tiszta, modern munkakörnyezet és minőségi munkaeszközök, versenyképes juttatási csomag, szakmai tréningek.