Feladatok:
- Telefonos segítségnyújtás ügyfeleink számára
- Ügyfelek felmerülő káreseményeinek felvétele, problémájuk megoldása: legyen az autómentés; csereautó biztosításának menedzselése; szállás-, szakember megszervezése; egyéb vészhelyzetek megoldása, külföldi egészségügyi ellátás megszervezése baleset/betegség esetén, poggyászkár-, járatkésés és törlés bejelentése
- A megoldandó káreseménnyel együtt járó adminisztráció elvégzése
Elvárások:
- Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
- Középfokú, aktív angol nyelvtudás
- Jó kommunikációs képesség
- Ügyfél- és vendégorientált hozzáállás
Munkaidő
- Hétfőtől vasárnapig 06:30-23:00 között napi 4-6-8 órában
- Mivel a cég 0-24-ben elérhető az ügyfelek számára, így fontos, hogy tudj vállalni:
- Havi 2-3 éjszakai műszakot
- Havi 2-3 hétvégi munkanapot
- Minimum 1 hétköznap délelőttöt hetente
- Előre egyeztetett beosztás alapján
- Havi minimum 90-95 óra vállalása
- Hosszútávú munnkalehetőség
Amit kínálunk
- Bérezés:
- Alapbér br. 1900 Ft/óra
- Műszakpótlék 18:00-6:00 között: +30%, ünnepnapokon: +100%
- Kimagasló teljesítmény, megbízhatóság esetén: br. 2000-2100 Ft/óra
- Önálló munkavégzés esetén lehetőség van alkalmi jelleggel otthoni munkavégzésre
- Előrelépési lehetőségek
- Tréningeken való részvétel
- Céges rendezvényeken való részvétel
- Betanuláshoz szükséges oktatóanyagok éa mentor biztosítása
- Gyümölcsnap
- Szezonális bónusz
Előnyök:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Plusz idegen nyelv ismerete
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Plusz idegen nyelv ismerete
Munkavégzés helye:
Munkavégzés helye
Budapest