Feladatok:
Kihívások, amelyek Rád várnak:
beérkező ügyfélhívások kezelése, ügyféligények felvétele
árajánlatok előkészítése, és kiküldése,
a megrendelések kezelése – adminisztráció, nyomon követés,
speciális igényű ügyfelek kezelése, a különleges helyzetek megoldásának
támogatása, dokumentálása és továbbítása az érintetteknek,
folyamatos kapcsolattartás a társosztályokkal (logisztika, szerviz,
számlázás).Elvárások:
Te vagy az ideális jelölt, ha :
írásban és szóban is jó kommunikálsz és pozitívan szemléled a világot,
2-3 éves tapasztalattal rendelkezel adminisztráció területén (magabiztos
office használat),
ügyfélközpontú, gyors, pontos, megbízható és megoldás orientált vagy,
legalább közép szintű és aktív az angol nyelvtudásod,
készség szinten kezeled az irodai szoftvereket,
fontosnak tartod a csapatszellemet, az önálló munkavégzést és
felelősségvállalást.
Közgazdász/kereskedelmi és/vagy pénzügyi szakirányú végzettség előnyt
jelent.Ajánlatunk:
Ajánlatunk:
Szakmai kihívások, fejlődési lehetőség
Stabil, hosszútávú munkalehetőség, tervezhető munkabeosztással
Támogató munkakörnyezet és minőségi munkaeszközök
Versenyképes juttatási csomag