A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága

Ügyfélszolgálati Főosztály

p á l y á z a t o t h i r d e t

ügyfélkapcsolati referens

( I. besorolási osztály, B. besorolási kategória, felsőfokú végzettség)

tisztviselő munkakör betöltésére.

 

Foglalkoztatás időtartama:

határozatlan idejű, adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony

 

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő

 

Munkavégzés helye:

NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága 1134 Budapest, Dózsa György út 128-132.

 

Ellátandó főbb feladatok:

- Az ügyfélszolgálaton személyesen megjelenő ügyfelek tájékoztatása az adózással kapcsolatos kérdésekben.

- Személyes ügyfélfogadás keretében az igazolások kiadásával kapcsolatos feladatok ellátása.

- Közreműködés az adóalany-nyilvántartással kapcsolatos ügyintézésben.

- Tájékoztatás nyújtása a személyi jövedelemadó-bevallással kapcsolatos kérdésekben és a hibás bevallások javításával kapcsolatban.

 

A munkakör betöltésének feltételei:

- magyar állampolgárság;

- cselekvőképesség;

- büntetlen előélet;

- állandó belföldi lakóhely;

- a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékről szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet 2. számú melléklet 1. Adóügyi munkakörcsoport 1.1. pontjában előírt végzettség (felsőfokú végzettség);

- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások);

- vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása (a pályázat elnyerése esetén);

- előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a 15/2020. (XII. 29.) PM rendelet szerint (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató intézkedésére történik);

- biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);

- a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény (továbbiakban: NAV Szj. tv.) 89-92. §-aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés.

 

Elvárt kompetenciák:

- vállalni tudja az Ügyfélszolgálati Főosztályon érvényben lévő általánostól eltérő munkarendet (hétfő-szerda 8.00-18.30, kedd-csütörtök 8.00-15.30, péntek 8.00-14.00)

- önálló munkavégzési képesség

- jó kommunikációs-, problémamegoldó- és kapcsolatteremtési képesség

- konfliktuskezelés, stressztűrés

- ügyfélorientáltság

 

Alkalmazás, illetmény és egyéb juttatások:

- Illetmény a NAV Szj. törvényben, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak alapján;

- éves cafeteria juttatás;

- Cafeterián kívüli egyéb juttatás: munkába járással kapcsolatos utazási költségtérítés, éleslátást biztosító szemüveg költségtérítés;

- munkába járással kapcsolatos utazási költségtérítés;

- ingyenes szakorvosi ellátás;

- NAV Szj. tv. 110. §-a alapján emelt mértékű alap- és pótszabadság. (Minimum 25 nap alapszabadság, amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik).

 

Amit mi nyújtunk:

- mentorálási program keretében történő betanulási lehetőség;

- stabil munkahely, hosszútávú munkalehetőség, a munkában eltöltött időn, illetőleg a szaktudáson alapuló kiszámítható előmeneteli rendszer;

- szakértők által nyújtott jelenléti gyakorlati képzés az ügyfélszolgálat területén;

- piacképes adószakmai ismeretek bővítése, készségek fejlesztése, belső és külső képzési lehetőségek;

- magas színvonalú belső képzési rendszer;

- kedvezményes üdülési lehetőség;

- heti két óra jóléti célú munkaidő-kedvezmény lehetősége az aktív szabadidő támogatásához;

- aktív közösségi és kulturális élet.

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

- fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti adatkörrel, a korábbi munkaviszonyok, egyéb jogviszonyok időtartamának pontos megjelölése szükséges (év, hónap, nap), a biztosítotti jogviszonyok lekérdezhetőek a https://ugyfelkapu.neak.gov.hu/ oldalon);

- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;

- motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat, valamint a bérigényt;

- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul;

- külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.

 

A pályázat beérkezésének határideje: 2024. november 10.

Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre szükséges benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. november 20.

A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását, valamint a feltételként meghatározott vizsgálatok eredményének megérkezését követően tölthető be.

A betöltendő munkakörrel kapcsolatos bővebb szakmai felvilágosítást Hegedűs Ágnes főosztályvezető nyújt a +36/ 1-427-5282 telefonszámon.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.

 

A pályázat benyújtásának módja:

a) postai úton, a NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága Humánpolitikai Osztálynak címezve. Levelezési cím: 1387 Budapest, Pf.: 45.

VAGY

b) elektronikusan – maximum 3 MB terjedelemben - a NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága központi email címére: [email protected]

A tárgy mezőben kérjük feltüntetni: „37/2024/ÜSZI/ügyfélkapcsolati referens”

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›