A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága
Ügyfélszolgálati Főosztály
p á l y á z a t o t h i r d e t
ügyfélkapcsolati referens
( I. besorolási osztály, B. besorolási kategória, felsőfokú végzettség)
tisztviselő munkakör betöltésére.
Foglalkoztatás időtartama:
határozatlan idejű, adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága 1134 Budapest, Dózsa György út 128-132.
Ellátandó főbb feladatok:
- Az ügyfélszolgálaton személyesen megjelenő ügyfelek tájékoztatása az adózással kapcsolatos kérdésekben.
- Személyes ügyfélfogadás keretében az igazolások kiadásával kapcsolatos feladatok ellátása.
- Közreműködés az adóalany-nyilvántartással kapcsolatos ügyintézésben.
- Tájékoztatás nyújtása a személyi jövedelemadó-bevallással kapcsolatos kérdésekben és a hibás bevallások javításával kapcsolatban.
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság;
- cselekvőképesség;
- büntetlen előélet;
- állandó belföldi lakóhely;
- a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékről szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet 2. számú melléklet 1. Adóügyi munkakörcsoport 1.1. pontjában előírt végzettség (felsőfokú végzettség);
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások);
- vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása (a pályázat elnyerése esetén);
- előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a 15/2020. (XII. 29.) PM rendelet szerint (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató intézkedésére történik);
- biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);
- a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény (továbbiakban: NAV Szj. tv.) 89-92. §-aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés.
Elvárt kompetenciák:
- vállalni tudja az Ügyfélszolgálati Főosztályon érvényben lévő általánostól eltérő munkarendet (hétfő-szerda 8.00-18.30, kedd-csütörtök 8.00-15.30, péntek 8.00-14.00)
- önálló munkavégzési képesség
- jó kommunikációs-, problémamegoldó- és kapcsolatteremtési képesség
- konfliktuskezelés, stressztűrés
- ügyfélorientáltság
Alkalmazás, illetmény és egyéb juttatások:
- Illetmény a NAV Szj. törvényben, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak alapján;
- éves cafeteria juttatás;
- Cafeterián kívüli egyéb juttatás: munkába járással kapcsolatos utazási költségtérítés, éleslátást biztosító szemüveg költségtérítés;
- munkába járással kapcsolatos utazási költségtérítés;
- ingyenes szakorvosi ellátás;
- NAV Szj. tv. 110. §-a alapján emelt mértékű alap- és pótszabadság. (Minimum 25 nap alapszabadság, amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik).
Amit mi nyújtunk:
- mentorálási program keretében történő betanulási lehetőség;
- stabil munkahely, hosszútávú munkalehetőség, a munkában eltöltött időn, illetőleg a szaktudáson alapuló kiszámítható előmeneteli rendszer;
- szakértők által nyújtott jelenléti gyakorlati képzés az ügyfélszolgálat területén;
- piacképes adószakmai ismeretek bővítése, készségek fejlesztése, belső és külső képzési lehetőségek;
- magas színvonalú belső képzési rendszer;
- kedvezményes üdülési lehetőség;
- heti két óra jóléti célú munkaidő-kedvezmény lehetősége az aktív szabadidő támogatásához;
- aktív közösségi és kulturális élet.
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti adatkörrel, a korábbi munkaviszonyok, egyéb jogviszonyok időtartamának pontos megjelölése szükséges (év, hónap, nap), a biztosítotti jogviszonyok lekérdezhetőek a https://ugyfelkapu.neak.gov.hu/ oldalon);
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;
- motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat, valamint a bérigényt;
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul;
- külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.
A pályázat beérkezésének határideje: 2024. november 10.
Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre szükséges benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. november 20.
A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását, valamint a feltételként meghatározott vizsgálatok eredményének megérkezését követően tölthető be.
A betöltendő munkakörrel kapcsolatos bővebb szakmai felvilágosítást Hegedűs Ágnes főosztályvezető nyújt a +36/ 1-427-5282 telefonszámon.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.
A pályázat benyújtásának módja:
a) postai úton, a NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága Humánpolitikai Osztálynak címezve. Levelezési cím: 1387 Budapest, Pf.: 45.
VAGY
b) elektronikusan – maximum 3 MB terjedelemben - a NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága központi email címére: [email protected]
A tárgy mezőben kérjük feltüntetni: „37/2024/ÜSZI/ügyfélkapcsolati referens”
Munkavégzés helye
Budapest