Feladatok:
- A Limos ügyfelek telefonos és írásbeli bejelentéseinek, reklamációinak, információkéréseinek a kezelése kimagasló ügyfél-elégedettség elérése mellett.
- Az autógazdák munkájának támogatása a back-office rendszer használatával.
- Folyamatos és aktív kommunikáció fenntartása az ügyfelekkel a Limos közösségi média felületein keresztül (Facebook, Instagram).
Elvárások:
- ha van legalább középfokú végzettséged és tudsz a magyar mellett angolul is kommunikálni;
- nem esel kétségbe egy-egy probléma láttán és szívesen segítesz a Limos ügyfeleknek, támogatod őket, hogy minél elégedettebb felhasználók legyenek;
- van tapasztalatod ügyfélkezelésben és az MS Office alkalmazásokkal jól elboldogulsz (1-2 év);
- benne vagy a hétvégi és éjszakai munkavégzésben (két műszakos munkarend: 9:00-17:30 és 11:30-20:00);
- egy igazi színes szupercsapat tagja akarsz lenni, akik alakítják Budapest közlekedését.
Előnyök:
- Egy szuper Limo csapatot
- Cafeteria juttatást
- Széleskörű magán egészségbiztosítási csomagot
- MOL dolgozói kedvezményeket
- iPhone céges telefont
- Kutyabarát irodát
Munkavégzés helye
Budapest