Ügyfélszolgálati munkatárs

Feladatok:

A fő feladataid Limo ügyfélszolgálatosként:
  • A Limos ügyfelek telefonos és írásbeli bejelentéseinek, reklamációinak, információkéréseinek a kezelése kimagasló ügyfél-elégedettség elérése mellett.
  • Az autógazdák munkájának támogatása a back-office rendszer használatával.
  • Folyamatos és aktív kommunikáció fenntartása az ügyfelekkel a Limos közösségi média felületein keresztül (Facebook, Instagram).

Elvárások:

Téged keresünk:
  • ha van legalább középfokú végzettséged és tudsz a magyar mellett angolul is kommunikálni;
  • nem esel kétségbe egy-egy probléma láttán és szívesen segítesz a Limos ügyfeleknek, támogatod őket, hogy minél elégedettebb felhasználók legyenek;
  • van tapasztalatod ügyfélkezelésben és az MS Office alkalmazásokkal jól elboldogulsz (1-2 év);
  • benne vagy a hétvégi és éjszakai munkavégzésben (két műszakos munkarend: 9:00-17:30 és 11:30-20:00);
  • egy igazi színes szupercsapat tagja akarsz lenni, akik alakítják Budapest közlekedését.

Előnyök:

Mit kínálunk?
  • Egy szuper Limo csapatot
  • Cafeteria juttatást
  • Széleskörű magán egészségbiztosítási csomagot
  • MOL dolgozói kedvezményeket
  • iPhone céges telefont
  • Kutyabarát irodát

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezem az állásra ›